Пътищата в България се строят с асфалтови смеси, с одобрени рецептури и проби, направени от научни лаборатории, които гарантират за тяхното качество и стойност. Това каза председателят на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Светослав Глосов в ефира на Нова.
Оказа се, че в един сравнително малък участък в района на прохода "Шипка" има проблем, обясни Глосов и посочи, че не иска да коментира цената на материала, защото понякога по-евтината цена излиза по-скъпа.
Трябва да се взимат проби от всички пътища в страната, призова шефът на АПИ и добави, че всяка една акредитирана лаборатория има еднакви правомощия като всички останали.
Скоростта на движението, където има ограничителна табела от 40 км/ч масово се превишава с над 30 км/ч и от автомобилите, и от автобусите, ядоса се Глосов.
Знае се кой е сложил недостатъчно стабилната мантинелата край Своге, отсече инженерът и добави, че отговорността за нея трябва да се търси от съответната община, явно визирайки Община Своге.
По разпореждане на регионалния министър в оставка Николай Нанков се прави одит на всички републикански пътища на страната, които да бъдат обобщени и да се направи анализ на конкретната пътна обстановка.
Стана ясно и че АПИ започва одит по пътна безопасност на целия над 80-километров път II-16 Мездра - Своге - Нови Искър.
Проверката ще се прави от лицензирани одитори по пътна безопасност.
Относно обществената поръчка, с която от Агенция "Пътна инфраструктура" са купили скъпи автомобили, инж. Глосов даде да се разбере, че автомобилите, които са поръчани са за областните управления на пътната инфраструктура.
Когато има проблеми със закъсали автомобили или проблеми с пътищата, все пак трябва да се стигне до конфликтните места, отбеляза шефът на АПИ.
Той призова шофьорите, които имат действащи винетки до 1 януари 2019 г. да се регистрират в пунктовете за винетни стикери, за да не се затрудни масовото им електронно закупуване от следващата година.
DedoGocho
на 05.09.2018 в 09:54:51 #3Трябва да се взимат проби от всички пътища в страната, призова шефът на АПИ Ама защо чак сега се сети вуйчо като прибирате държавната заплата не мислиш че имаш и задължения .
vesko-petkov
на 05.09.2018 в 09:20:22 #2И КАК ТАКА 4 ГОДИНИ ЯДОХА ДЪРЖАВНА ПАРА ПОД ФОРМАТА НА ЗАПЛАТИ И ПРЕМИИ ВСИЧКИ СЛУЖИТЕЛИ НА ДЪРЖАВАНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ, КОИТО СА ПРОСПАЛИ, ЧЕ ИМА ПРОБЛЕМ С ФРАКЦИЯТА, АКО ВЪОБЩЕ ИМА ТАКЪВ!?!?!? МОЖЕ ТИЯ МАЗНЯЦИ ДА СИ СИ ПОСАКАЛИ РУШВЕТ И ДА ИМ Е ОТКАЗАН И РЕЗУЛТАТЪТ НЕ ЗАКЪСНЯВА. КАК ОТ 2014 ДОСЕГА БЕШЕ ОК ФРАКЦИЯТА, А СЕГА ИЗВЕДНЪЖ НЕ СТАВА?!?!?!?!?!?? ВОНИ!
andrea-ivanova
на 05.09.2018 в 09:20:14 #1Знае се кой е слабото звено и проблемът в регионалното министерство - министърът в оставка Нанков. Още при назначаването му се знаеше. И неслучайно взеха да се случват проблеми, не само по пътищата. Та хайде да оставим строителите на мира, защото те са едни от малкото компании, които още дават хляб на хората в тая държава.