7 магистрали направихме. Една нямаше завършена, сега са 7. На АМ "Струма" се вижда краят на строежа, АМ "Хемус" се строи също. Сега ЕС отпусна още 200 млн. за Северозапада.
Това заяви премиерът Бойко Борисов, който инспектира строителните дейности на пътя Видин - Ботевград. Заедно със заместник-министър Николай Нанков той обходи отсечката от Макреш до крайдунавския град.
Премиерът подчерта, че пътят Ботевград - Мездра трябва да е готов преди зимата.
Процесът е необратим, финансирането е осигурено. Работи се на огромен фронт особено при Мездра. Много се строи. Изкопали са скалите от двете страни. Ботевград - Мездра беше най-тежкия участък. Преди зимата трябва да е готов пътят Ботевград - Мездра, заяви Борисов.
Премиерът отбеляза, че пътните строежи в страната са изключително трудни и сложни, тъй като се налага да се строят много тунели и мостове заради разнообразния релеф. Но благодарение на новите пътища се откриват и нови заводи, подчерта Борисов.
Източник: пресцентър МС
Направлението Видин - Ботевград е приоритетен проект за правителството и се работи на огромен фронт. С изграждането на важния път транзитният трафик ще бъде изведен от населените места, с което ще се повиши безопасността на движението и ще се ограничи вредното въздействие на шума и замърсяването на околната среда.
Цялостното модернизиране на направлението от "Дунав мост II" ще осигури връзка между автомагистралите "Хемус", "Тракия" и "Струма".
"Много ни е хубава държавата, но е трудна за строителство. Навсякъде са тунели, мостове, дерета, затова на всяко населено място трябва да се направи съоръжение", посочи премиерът Борисов.
"Светът е в най-тежката финансово-икономическа криза, която може да си представим", добави министър-председателят и акцентира върху значението на мерките за справяне с последиците от пандемията, причинена от COVID-19. Затова е важно и че правителството работи усилено както по инфраструктурата, така и активно подпомага бизнеса.
Заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков информира, че в момента се изграждат 62,3 км от пътя Видин-Ботевград. За да върви по-бързо строителството на пътя между Мездра и Ботевград, то е разделено на два лота. Само преди две седмици правителството отпусна 379 млн. лева за модернизацията на 69 км от пътя Видин - Ботевград - между пътния възел "Макреш" и обходния път на Монтана.
+++++
на 02.09.2020 в 01:38:16 #12Прав е тъпият трол - България при герб изглежда различно. Няма ги горите, реките и язовирите са пресушени, селата обезлюдени. Излезеш ли 100 км от София и сърцето ти се свива от мизерията. Проклети да са всички гербави управници и привържениците им с изкуствени мозъци
Philosopher
на 02.09.2020 в 01:27:42 #11За пътищата в БГ като изведен важен приоритет, управление на проектите и контрол върху строителството БГ изглежда различно Да му е драго на човек. Бързи, удобни връзки са от изключително значение за стопанското развитие и качество на живот на хората. А кучетата и червените таласъми : нека си лаят и вият от злоба
coco7
на 02.09.2020 в 01:09:27 #10Ха, то и Черепа може да ги довърши. Строителството е проста работа. Аз обора сам съм си го правил.
Avatarx
на 02.09.2020 в 00:26:25 #9Мда, имаше една недовършена магистрала А сега има 7 недовършени
+++++
на 01.09.2020 в 21:56:03 #8Ех Боуко Боукооо, ако те знаеха в какво ще се превърнеш и докъде ще ни докараш, тези, дето гласуваха за теб първия път, щяха да си отрежат ръцете
valentin-tzonev-1
на 01.09.2020 в 18:00:37 #7Какво да му е бравото на Борисов.? За да строиш трябват пари. От къде ги взе той? От бюджета, ЕС и заеми. Колко заеми е направил? Тия неща са добре скрити от публиката. След време като падне ще стане ясно. Той си е един банкянски толуп както те се наричат, но е научил две неща: 1. В строителството най-лесно се краде. Та затова ходи като гламав нагоре- надолу та да прибере комисионната. Плаши строителите та да му снесат- това е. Иначе "инженерът" е гола вода, и хабер си няма от пътно строитеслтво, но инспектирал. Абе хора, това ниво на тъпотия само у нас минава! 2. Строежите са голяма възможност за ПР и пропаганда. Та това е. Пак казвам, вижте има ли някой като него в цивилизования свят, дето търчи с джипката по цял ден вместо да си чете докладите дето му пращат и да ръководи МС.
paqka
на 01.09.2020 в 16:17:44 #6Браво г-н Борисов. Вечно гладните за власт успяват и на черното да кажат бяло но добрите хора виждат вашата работа и я ценят.
null
на 01.09.2020 в 12:59:39 #5Лъжливото овчарче на ЕС. Няма едно нещо, което да сте закрепили като инфраструктура. Милиарди в "нови" трасета, които до шестия месец са в ремонт. Като се развали нещо - или комунистите са виновни или тройната коалиция. Да отрече за пачките с евро? Не. Раздава пари като за последно, за да си осигури подкрепа на изборите.
yordan-6mQqJfUh
на 01.09.2020 в 12:49:57 #4Магистрали? Къде са?? Всичко е във руини. Покарайте в Централна, Западна и Северна Европа и след това се върнете да се повозите на "магистралите", построени от Тиквата. Т Да не говорим за пътна маркировка, за адекватни пътни знаци - там където въобще има такива. А за улиците и булевардите в градовете? Руини, все едно след бомбордировка и мощно земетресение... Герб и Сие коалицията са ПОЗОР
projekt
на 01.09.2020 в 12:04:28 #3хубаво е че строи, ама ве
Equinox
на 01.09.2020 в 12:02:39 #2Първото, което трябва да направи една държава, ако иска да има бизнес със съседни и по-далечни държави, както и инвестиции, е добра транспортна и комуникационна инфраструктура - като цяло и вътре в градовете. За тази цел Борисов направи повече, отколкото всички предишни МП на негово място, взети заедно. Преобладаващата част от строежите е с европейски пари. Борисов може да го критикува само този, който е направил поне частица от неговите завършени проекти, да кажем - този, който е построил поне 1 сантиметър магистрала, допринесъл е поне 1 евро европейски фонд, пуснал е и най-малката пречиствателна, мотивирал е лекари и учители да работят всеотдайно - при положение, че страната ни е бедна на ресурси, но богата на критикари. Много е лесно да се отвори уста като жаба и да се вика оставка или да се пишат злобни постинги, но въпросът е - кой ще дойде след него? Нинова, Добрев, Румен Гечев (човекът, който докара България до просешка тояга с долар = 3200 лв и 3-4 долара заплати)? Та тяхната партия ограби (заграби, награби) в периода 1988 - 1997 де що имаше ценно в страната - валута, работещи индустрии, пазари и на стогодишните им партийни форуми в президиума седят милионер до милионера. Царе сме да разваляме вече построеното и да зарязваме питомното, за да гоним дивото.
xtino52
на 01.09.2020 в 11:06:50 #1и ако въпреки магистралите се окаже, че пак сме си най-бедната държава и пак няма никакъв бизнес и хората бягат навън какво правим тогава? Защо са били пропиляни тези пари?