Стойността им е с 26% по-голяма от тези за същия период за миналата 2006 година.
За втората четвърт на 2007 година приходите достигнаха до 5.1 млрд. щатски долара, прескачайки за първи път границата на 5-те милиарда в този сектор, обобщават от IAB. Сравнено с тези са същия период през миналата година, те са се увеличили с 25.4%.
Основните приходи от интернет реклама са концентрирани в десетте водещи рекламни компании, като техният дял е 70% от общия приход на всички компании за периода.
Компаниите, които са от единадесето до двадесет и пето място, са реализирали едва 12% от приходите за периода, докато тези от двадесет и пето до петдесето място вземат едва 9% от общата стойност.
„Стремителното увеличение на приходите от интерактивната реклама ще се задържи и тези резултати не са изненада за никого и се приемат много добре от всички. Все повече и повече рекламодатели са възприели истината, че интерактивността е основата, на която да построят своята маркетингова стратегия. Очакваме растежът на приходите в тази област да се задържи.", коментира Рандал Ротенберг, президент на IAB.
Най-много приходи за втората четвърт на годината са реализирани от интернет рекламата, осъществявана чрез програмите на водещите търсачки - близо 40%. Банерната реклама е на второ място, с 32% от приходите в сектора, следвана от обявите, които вземат 17% от общата стойност.