Максимална годишна печалба регистрира Българска роза АД в края на за 2014г. Печалбата е в размер на 824 хил. лв.
Общите приходи в края на 2014г. са 7597 хил. лв., което е с 3.18 % повече спрямо предходния период. Общите разходи отчитат ръст от 0.29 % спрямо предходния период до 6 646 хил.лв.
С най-голям дял в приходите от продажба на продукция са козметични продукти – 3835 хил. лв. или 52.80% и натурални ароматични продукти 2328 хил. лв. или 32.04 %.
Нетните приходи от продажби за изминалата година са са в размер на 7 466 хил.лв. и представляват 98.28% от общите приходи. Спрямо 2013 година те се увеличават с 1.48 %.
Към 31 декември 2014г. дружеството показва печалба на акция в размер на 3.07лв.
Данните са от одитираният Баланс/Отчет на дружеството за 2014г.
Собственият капитал на дружеството в края на периода е 7039 хил. лв. , като спрямо 2013г. се е увеличил с 13.24 %.
Обобщена информация за търговията с акции на дружеството на БФБ – София през 2014г.:
Общ брой изтъргувани акции: ( 46230 бр. акции )
Общ брой сделки: ( 63 бр. )
Минимална цена: ( 16.000 лв. )
Максимална цена: ( 25.000 лв. )
Среднопретеглена цена: ( 23.407 лв. за акция. )
*Обобщената информация не обхваща сделки с акции на дружеството сключени на нерегулиран пазар.
През 2014 г. е пуснат в експлоатация нов цех за козметични продукти. Цехът е изграден по утвърден проект за закупуване на машини, съоръжения и софтуер, в резултат на одобрена кандидатура на дружеството по Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 – 2013, се посочва в доклада за дейността. Безвъзмездната помощ по проекта е в размер на 306 352.80 лв. или 60% от общия бюджет на проекта, който е 510 588 лв.
Търговската ориентация на Българска роза АД е насочена както на вътрешен, така и на външен пазар. На вътрешен пазар основно се търгуват козметични изделия и тютюневи соуси, а на международен пазар – натурално ароматични продукти и козметика. Дeлът на износа за 2014 г. е 45.85%, а на вътрешния пазар 57.15%. За вътрешения пазар от началото на 2014 г. е в сила нова търговска политика, която включва разпределение на територията на страната на шест търговски области, за всяка от които има определен изключителен дистрибутор. С реализирането на новата търговска политика бе постигнато увеличение на продажбите, благодарение на завишения интерес на дистрибуторите да налагат основно продуктите дружеството.