Нито един плаж във Варна не е официално открит, коментира Лаврентий Силов от Водноспасителната служба на БЧК в града. На този етап охраната на плажовете в морския град е никаква, защото плажовете на фигурират никъде.
Все пак спасителите са започнали да заемат местата си, за да предотвратят инциденти. „Спасителите са там, но официално плажовете не са открити", коментира още специалистът, иформира агенция „Фокус". Той уточни, че не може да каже колко със сигурност са спасителите, които работят, но отбеляза, че повечето вече са назначени, а се очаква още да бъдат наети и по курортите.
Силов коментира, че тази година ситуацията е по-добре в сравнение с предни години, тъй като по основните плажове има спасители.
Не може да се каже, колко са и необходимите спасители за Варна, тъй като има плажове, които още не са отдадени.
За курорта „Златни пясъци" в нормални години е имало 26 поста, но тази година няма да са толкова, защото там където има развлекателни дейности се отнема част от плажа, все пак през сезона се очаква да има поне 20 спасителни поста.
„В момента там има 40 души, които са назначени, а продължават да назначават още", допълни още експертът от Водноспасителната служба във Варна.
Най-опасния плаж остава Кабакум, където все още има две неохраняеми зони, въпреки че това е един от най-натоварените плажове в региона. „Там плажът е много дълбок и инцидентите стават близо до брега, а освен това има и много силно течение", допълни Силов.
Плажовете във Варна все още не са официално открити
03.06.2010 19:07:29

Източник: farm4.static.flickr.com
titanik
на 06.06.2010 в 13:58:36 #1Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент