Нетната печалба на компанията е намаляла до $1.35 милиарда или по 58 цента на акция за тримесечието до 3 април, спрямо $1.5 милиарда или по 64 цента на акция преди година.
Приходите на Coca-Cola са намалели до $7.17 милиарда, прямо $7.38 милиарда за трите месеца, година по-рано.
С изключение на еднократните разходи, печалбата на компанията е 65 цента на акция, което е в рамките на очакванията на пазара.
Coca-Cola планира да съкрати разходите си с $500 милиона до края на 2011 г., след като ръста на продажбите на концентратите на напитките й се забави силно.
Обемът на продажбите в глобален план на основния продукт на компанията - колата е нараснал с едва 3%, което е доста побавен темп на покачване, спрямо миналата година, за която имаше ръст от 5-7% за всяко тримесечие, като покачването на продажбите с 3% на развиващите се пазари като Китай и Индия компенсира спада с 2% в ЦИЕ.
Компанията не даде прогноза за печалбите си за тази фискална година, но заяви, че има за цел ръст на продажбите с 3 до 4 на сто и по-голямо едноцифрено увеличение на маржина на печалбата през тази година.
Акциите на Coca-Cola поевтиняват с 1.2 на сто, до 43.82 долара, на предборсовата търговия в Ню Йорк.