"Ако не си на изложението SEMA, значи отсъстваш и от света на автомобилните модификации", казва Атанас Вилнер, основател на едноименното ателие Vilner.

"Ние бяхме там, като ексклузивен партньор на испанския производител на супер автомобили AD Tramontana", допълва българинът, цитиран от Auto Motor und Sport.

Снимка 322507

Източник: Tramontana

AD Tramontana произвежда супер автомобили в лимитирани серии и всяка една кола е с индивидуално изработен интериор. Всеки проект е различен и се разработва от Vilner в България, като изложената на SEMA машина Tramontana е последната еволюция на сътрудничеството на двете марки. 

Vilner са разработили и изработили абсолютно всичко в двуместния кокпит на карбоновия шосеен болид, изключение са само бутоните и превключвателите. Основният акцент е "златната кожа", която продължава златистите мотиви зададени с екстериора. Тя е с гущеров релеф и придава царствено-винтидж излъчване на седалките. Останалата част от тях е облицована с комбинация от черна кожа и алкантара, съшита също със "златен" конец.

Снимка 322500

Източник: Tramontana

Страничните облицовки на кокпита и дори стелките са изработени в същия стил, който може да бъде ясно различен при козирката на контролните уреди - черна алкантара със златен кант. Воланът на тази Tramontana е проектиран изцяло от Vilner - от формата, типа материали и тяхното разпределение, до позицията на бутона за изключване от скорост, всичко е по идея и реализация на българското ателие.

Снимка 322498

Източник: Tramontana,

"Моторът е 5,5-литров битурбо V12 от Mercedes-Benz, генерира 888 конски сили и създава царствено усещане у шофьора. Това самочувствие трябваше да личи и от дизайна на интериора - никой не очаква скромност от подобна машина, чийто кокпит напомня този на боен самолет", обяснява Вилнер.