Японската марка Subaru подготвя напълно нов дизайнерски език, който ще се използва в почти цялата гама на моделите си. Драстичната смяна на дизайна е част от агресивната стратегия на японците за увеличаване на продажбите с 25% в световен мащаб.

През последните години Subaru редовно подобрява постиженията си на световния пазар, а миналата година постигна рекордните за марката 958 000 продадени нови коли. Сега, за да продължи ръстът идва времето на новия и по-свеж дизайн.

Идеята е на шефа в Subaru, отговарящ за дизайна на марката, Мамору Ишии, който пое поста през 2013 година, пише autoclub.bg.

Планът на Ишии да смяна на дизайна на автомобилите на Subaru носи името Dynamic X Solid и първият модел с нов външен вид ще е следващото поколение на популярния Impreza, който ще се появи на пазара през есента.

Основите на новия дизайн обаче бяха демонстрирани още на изложението в Женева през март, където Subaru показа концептуалния компактен кросоувър VIZIV 2.

Промените в дизайна залагат на по-агресивното и спортно излъчване на моделите на Subaru, като изследване на марката е показало, че точно това очакват феновете на японските модели.

Според Ишии Subaru разполага с „най-малкия дизайнерски отдел в автомобилната индустрия”, но според него колегите му имат важно значение за развитието на марката.