България е първата от 28-те страни в групата Кока-Кола Хеленик, която лансира нова гама продукти на Costa Coffee. Пълната гама продукти ще включва включва кафе на зърна и мляно кафе, подходящо за приготвяне вкъщи или в офиса. Въпреки че отварянето на нови франчайз кафетерии не е част от тези планове, у нас те играят съществена роля в изграждането и утвърждаването на марката.

"Основната мисия на компанията е да сме близо до нашите потребители и клиенти и да предлагаме напитки за всички поводи за консумация, което се случва, благодарение на нашата отдаденост да предоставяме страхотни продукти, разнообразие и качество. Щастливи сме да приветстваме това ново попълнение към нашето 24/7 портофлио и да бъдем първия пазар в Групата Кока-Кола Хеленик, който лансира Costa Coffee. Тази нова страница е ключов момент в нашата 55-годишна история в България - Costa Coffee е страхотна и добре позната, горда и страстна марка с история, базирана на занаята, която ще се впише много добре тук в България - страна с добре утвърдена кафе традиция", заяви Юрг Буркхалтер, изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК България.

Coca-Cola замени Lavazza с Costa Coffee на българския пазар

Coca-Cola замени Lavazza с Costa Coffee на българския пазар

След като придоби кафе веригата

"За нас е удоволствие да можем да предоставим на клиентите и потребителите си възможността да отнесат вкъщи изживяването, което носи Costa Coffee. Докато надграждаме силата на марката, работим в тясно сътрудничество с нашите клиенти от ХоРеКа (хотели, ресторанти, кафенета), за да могат да предлагат Costa Coffee. Тази крачка увеличава силата, обхвата и гъвкавостта на нашето портфолио и бележи началото на дългосрочния ни план за растеж, който включва предоставянето на Costa Coffee по всяко време и за всички поводи в 28-те пазара от Групата Кока-Кола Хеленик", заяви Зоран Богданович, главен изпълнителен директор на групата Кока-Кола ХБК.

Кока-Кола ХБК България ще предлага широка гама блендове и опаковки на Costa Coffee, както и най-високия клас обучение, обслужване и техническа поддръжка.

Според Джил Макдоналд, главен изпълнителен директор на Costa Coffee, лансирането с Кока-Кола ХБК ще направи революция и ще предефинира това как и къде потребителите от европейските пазари ще могат да се наслаждават на кафето, като комбинира маркетинговата експертиза, европейския мащаб и дистрибуторската сила на Кока-Кола ХБК с експертизата на Costa Coffee в областта на кафето. "Въпреки предизвикателното време, в което се намираме, сме развълнувани от възможността да предоставим на потребителите си нови начини да се наслаждават на Costa Coffee, независимо какъв е поводът", каза още той.

ЕС разреши: Coca-Cola купува Costa Coffee

ЕС разреши: Coca-Cola купува Costa Coffee

Придобиването не създава опасения за конкуренцията, тъй като компаниите не продават едни и същи продукти