В навечерието на откриването на 60-я си магазин в България дрогериите dm публикуваха данни за продажбите на конкретни продукти у нас, както и за финансовото състояние на дружеството.

Проучване на компанията, публикувано във връзка с откриването на филиала, показва, че българите харчат във веригата най-много за парфюми, а най-често купуват шампоани.

Резултатите за изследвания период октомври 2015 – март 2016 година показват още, че най-голям дял в продажбите, както по оборот, така и по количество, заемат стоките за лична хигиена.

От данните се вижда още, че най-голям оборот са реализирали стоки като парфюми, бои за коса и кремове за лице. Част от тези продукти са и сред най-често купуваните стоки. В топ 10 попадат и продукти като спирали за очи, фон дьо тен и дамски превръзки.

Ето и пълната класация:

10-те най-купувани стоки по оборот за 01.10.2015-31.03.2016

10-те най-купувани стоки по количество за 01.10.2015-31.03.2016

1.      Парфюми

1.      Шампоани

2.      Бои за коса

2.      Бои за коса

3.      Кремове за лице

3.      Пасти за зъби

4.      Шампоани

4.      Дезодоранти

5.      Дезодоранти

5.      Дамски превръзки

6.      Бебешки пелени

6.      Мокри кърпи

7.      Спирали

7.      Бебешки пюрета

8.      Подаръчни комплекти

8.      Кремове за лице

9.      Пасти за зъби

9.      Сапуни

10.  Фон дьо тен

10.  Душ гелове

Заедно с данните за продажбите на конкретни стоки от dm България публикуваха и данни за оборота на компанията. 

За първото полугодие на новата финансова година (октомври 2015 г. – септември 2016 г.) dm България отчете ръст на оборота от 22,8% в сравнение със същия период на изминалата финансова година. За подгрупата, която обхваща Австрия и 10-те държави от Централна и Източна Европа, в които dm присъства, ръстът на оборота е 7,9%.