Японският лидер на пазара на видео игри Nintendo е на крачка от навлизане в киноиндустрията.
Компанията провежда преговори с няколко от световните продуцентски корпорации за разширяване на бизнеса й с видео съдържание. Това включва пускането на филми, посветени на някои от най-популярните герои на Nintendo, като Супер Марио, например.
От японската фирма се надяват това да направи техните игри по-известни в глобален мащаб.
“Ние говорим с няколко възможни партньори. Мисля, че ще можем да вземем крайното решение в не много далечното бъдеще”, уверява президентът на Nintendo Тацуми Кимишима, цитиран от Business Insider.
Той обаче все още отказва да посочи, кои герои от видео игрите на компанията ще бъдат видени във филмите. По неговите думи обаче първите продукции трябва да бъдат пуснати по кината след не повече от 5 години.
Амбициите на Nintendo за навлизане в киноиндустрията са част от стратегията на гиганта за диверсификация на бизнеса му. Причината за реформите е спадът на продажбите на игрални конзоли.
Заради това и японската компания подписа договор с NBCUniversal за пускането на атракциони в развлекателни паркове, посветени на теми от техни игри. Успоредно Nintendo работи за налагането на свои продукти на пазара на мобилни игри.