Стрийминг гигантът Netflix прави стъпки за разширяване на предложенията си за мобилни игри. Нещо повече, скоро абонатите ще гледат все повече сериали, създадени от Netflix и превърнати в мобилни игри. Първите примери са супер успешните сериали Squid Game и Wednesday, пише Wall Street Journal.
И макар че мобилните игри не са съвсем нова територия за Netflix, те все още се опитват да намерят своето място в бизнес модела на компанията. В момента приложението на Netflix подканва потребителите да изтеглят и играят игри като Exploding Kittens: The Game или Ghost Detective в магазина за приложения, където те могат да се играят в самата платформата.
Крайната цел обаче е абонатите на платформата за филми да могат да играят игри директно на своите смарт телевизори и компютри. Тази нова бизнес стратегия е предшествана от скорошното пускане на специално приложение за контролер за iOS устройства, което позволява на играча да използва телефона си като геймпад със сдвоен телевизор.
В момента Netflix предлага повече от 70 игри на своята платформа и планира да разшири техния брой до края на годината. Компанията започна да се занимава с мобилни игри преди две години, но въпреки това вече се превръща в сериозен играч в тази област.
До момента Netflix никога не е начислявала такси за своите игри и не е налагала допълнителни такси в областта на игрите. За да играе на телефона си, човек се нуждаете само от абонамент.
Фокусът на Netflix върху създаването на игри, базирани на хитови сериали, би могъл да помогне за поддържане на интереса към тях, особено между сезоните, смятат от компанията. Залогът на "суперпотребителите" може също така да заведе платформата по-бързо и успешно на пътя към гейминг индустрията.