Revolut е успяла да излезе на нула през ноември, а приходите по време на пандемията са значително по-високи, казва в интервю за CNBC съоснователят и главен изпълнителен директор Ник Сторонски.

В началото на пандемията приходите на финтеха са се сринали с 40%, но оттогава бизнесът се развива повече от добре и "в момента сме 50% напред при приходите спрямо нивата от преди Covid", казва той. Маржът също се е подобрил значително - и през ноември компанията е успяла да излезе на нула. Това не е първият път, в който това се случва - Revolut успя да покрие разходите си с приходи от дейността и през декември 2018 г.

Последният публикуван отчет на дигиталния стартъп бе публикуван през август. Той показа, че Revolut утроява загубите до £106,5 млн. през 2019 г., въпреки 180% покачване на приходите до £162,7 млн. При последния рунд на финансиране компанията бе оценена на $5,5 млрд.

Сторонски посочва, че Revolut има възможността да излезе на печалба, "но това зависи от темпа, с който искаме да растем". Към момента финтехът има 13 млн. индивидуални потребители и 500 хил. бизнес клиенти.

По-голямата част от приходите на компанията идват от таксите, които търговците плащат, когато потребителите правят покупки. Revolut агресивно разширява дейност и в други области.

По-високата оценка на Revolut донесе главоболия на служителите

По-високата оценка на Revolut донесе главоболия на служителите

Компанията ще трябва да компенсира тези от тях, които са придобили опции върху акции