Животът винаги намира своите начини да даде урок и да покаже, че не всичко, което сме свикнали да правим, може да се прилага във всеки контекст.Това важи с пълна сила, когато се отнася до работното място.
Може би навиците, придобити от следването, не са най-доброто средство за справяне на работното място, когато се впуснем в професионалния си път.
Ето няколко неща, които според Business Insider сме свикнали да правим, но на които трябва да обърнем гръб, ако искаме да преуспеем на работното място.
- Да си обстоен винаги е предимство
Със сигурност шефът би желал да знае подробно каквато и да е било информация, засягаща работния процес.
Но в повечето случаи мениджърите държат да им се представи резултатът, без да се впускате в множество подробности, които нямат отношение за проекта.
- Налучкването е по-добре от нищо
Когато служителят се намира в ситуация, в която трябва да отговори на въпрос, е по-добре да замълчи, ако не е сигурен в информацията, с която разполага. Все пак най-доброто предложение за даден казус е проученото.
- Безпристрастието те прави по-надежден
Често хората смятат, че да не заемаш страна в конкретен казус те прави по-добър професионалист. Успехът на работното място обаче не зависи от безпристрастието, а от умението на служителя на заяви позициите си. Всеки шеф е наясно, че служителите имат пристрастия.
- Да си перфектен е най-важното
Често служителите смятат, че перфекционизмът на работното място е най-добрата стратегия за успех. Така не се задоволяват с нищо друго и винаги изпипват всеки детайл до последно.
Често вглъбената работа по един проект се отразява върху занемаряването на друг. Все пак работата не винаги е перфектна, но винаги може да бъде добре свършена.