Животът винаги намира своите начини да даде урок и да покаже, че не всичко, което сме свикнали да правим, може да се прилага във всеки контекст.Това важи с пълна сила, когато се отнася до работното място.

Може би навиците, придобити от следването, не са най-доброто средство за справяне на работното място, когато се впуснем в професионалния си път.

Ето няколко неща, които според Business Insider сме свикнали да правим, но на които трябва да обърнем гръб, ако искаме да преуспеем на работното място.

  1. Да си обстоен винаги е предимство

Със сигурност шефът би желал да знае подробно каквато и да е било информация, засягаща работния процес.

Но в повечето случаи мениджърите държат да им се представи резултатът, без да се впускате в множество подробности, които нямат отношение за проекта.

  1. Налучкването е по-добре от нищо

Когато служителят се намира в ситуация, в която трябва да отговори на въпрос, е по-добре да замълчи, ако не е сигурен в информацията, с която разполага. Все пак най-доброто предложение за даден казус е проученото.

  1. Безпристрастието те прави по-надежден

Често хората смятат, че да не заемаш страна в конкретен казус те прави по-добър професионалист. Успехът на работното място обаче не зависи от безпристрастието, а от умението на служителя на заяви позициите си. Всеки шеф е наясно, че служителите имат пристрастия.

  1. Да си перфектен е най-важното

Често служителите смятат, че перфекционизмът на работното място е най-добрата стратегия за успех. Така не се задоволяват с нищо друго и винаги изпипват всеки детайл до последно.

Често вглъбената работа по един проект се отразява върху занемаряването на друг. Все пак работата не винаги е перфектна, но винаги може да бъде добре свършена.