Най-големият бранд за спортни стоки в момента – Nike, е изправен пред препятствие, което може да промени лидерството на пазара.
След последния доклад за финансовите резултати на компанията, анализатори и инвеститори започнаха да се притесняват за бъдещето на марката, пише Business Insider.
Въпреки че приходите на Nike бележат ръст от 6%, данните за четвъртото тримесечие на фискалната 2016 г. доказват, че пред производителя се задава буря, смятат от Morgan Stanley.
Експерти от банката предупреждават, че в момента не е “безопасно” да се купуват ценни книжа на фирмата.
През разглеждания период компанията е пропуснала очакванията на анализаторите, а акциите й са тръгнали надолу и изглежда нещата в бъдеще няма да стават по-лесни.
До голяма степен това се дължи и на нарастващата конкуренция на пазара от страна на Adidas. В последно време компанията направи сериозни заявки за засилване на присъствието си на пазара.
Амбициите на Adidas бяха затвърдени и със сключването на обещаващото партньорство с рапъра Кание Уест за пускането на негова собствена линия спортни обувки – Yeezys.