Бащата на маркетинга Филип Котлър ще посети за първи път България на 14 ноември 2007г., съобщи пресцентърът на БСК.

Професорът ще проведе еднодневен семинар в „Кемпински Хотел Зографски София", в който се очаква да вземат участие над 600 български и чуждестранни мениджъри, представители на бизнеса от цялата страна, на академичните среди, студенти по маркетинг и др.

Идеята е, че неговото посещение у нас би провокирало още по-задълбочен интерес в бизнес средите към маркетинга и неговото по-ефективно приложение като цяло.

Световноизвестният  експерт проф. Филип Котлър е на престижното четвърто място в класацията на Financial Times за най-големите имена в мениджмънта за всички времена. Той е един от най-прочутите стратези на търговската марка и автор на 35 основополагащи трудове по маркетинг.

Проектът „Денят на Филип Котлър в България" се реализира по идея на „БГБизнес" с партньортството на Българската стопанска камара (БСК), Българската търговско-промишлена палата (БТПП), Германо-Българската индустриално-търговска камара (ГБИТК), Българската асоциация по маркетинг (БАМ) и Университетът за национално и световно стопанство (УНСС).

Читателите, които проявяват специален интерес, могат да намерят повече информация за събитието на специално направения по случая сайт http://kotler.bgbusiness.com/.