„Направихме всичко възможно да отворим нашите най-нови магазини преди Великден, за да могат нашите клиенти да се възползват от така атрактивните промоции, които сме подготвили за празниците. При това самите магазини са разположени на максимално комуникативни локации, в централните части, за бързо, удобно и лесно пазаруване", отбеляза  Николай Петров, изпълнителен директор на компанията.

И двата магазина предлагат иновативен асортимент като приготвените на място от свежи продукти плодови и зеленчукови салати, фрешове, както и грил-скара, на която се подготвят специалитети със селектирано месо от Билла транжорна.

Разбира се, клиентите на веригата могат да намерят и познатите със своето качество и свежест месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси, както и всичко необходимо за ежедневното пазаруване сред асортимент от над 6 000 специално подбрани, качествени стоки и топ марки.

Благодарение на ценовите промоции и трайно наложени инструменти като седмична Акция, Billa Card Акция, Гранде Оферта, собствените марки Clever, My и Billa, клиентите на веригата разполагат над 900 ниски цени всяка седмица.

В допълнение, веригата гарантира на своите клиенти бързо обслужване на каса, наличие на стоки в промоция, свежест на предлаганите стоки, както и замяна без възражения, в случай, че даден клиент не е доволен от качеството на закупена стока.

С отварянето на магазините се откриха над 50 нови работни места.