![](http://images.ibox.bg/2007/06/06/robots/256x189.jpg)
Новият модел ще се сглобява на монтажния завод Sterling Heights в Мичиган. Мениджърът на завода е обяснил, че със системата Гъвкава Производствена Стратегия (FMS) сега могат да се правят най-разнообразни покривни части за автомобилите и разнородни семейства каросерии. Има я свободата да се произвеждат съвместни модели и с други заводи и така по-добре да се отговаря на пазарното търсене. Системата FMS в завода на Chrysler е заработила през 2000 година.
„В добавка, монтажният завод Sterling Heights може да заварява и сглобява повече от един продукт на една линия. Тези нови способности ще подкрепят стремежа на компанията към продуктово лидерство, осигурявайки гъвкавост и повишено разграничение между марките Chrysler, Jeep и Dodge".
Методът FMS позволява на компанията бързо да променя производствените обеми като съотношения на различните модели в рамките на един завод или сред много заводи, гласи изявлението на компанията.
Сърцевина на новия производствен процес е монтажна линия за каросерията, съставена от 620 нови робота, вместо от тежките инструменти специфични за всеки модел, използвани преди. Общо монтажната линия за каросерията има 784 робота.
Единственото, което е необходимо за производството на нов модел, е смяна на крайните „ефектори", или „ръце". При това промяната на инструмента се прави автоматично, във времето на цикъла от една кола до друга. Може да се работи тестово и върху четвърти модел - пилотен, което ще намали времето, необходимо за модификации в моделите.