Toyota е вече най-печелившата и голяма автомобилна компания в света, като прогнозите са да бъдат продадени над 9.85 млн. автомобили за цялата следваща година. През 2007 г., продажбите ще са 9.36 млн., докато американският производител GM, успя да продаде за същия период 9.2 млн. автомобилни единици.
Toyta спечели много нови клиенти с моделите си Camry и хибридът Prius. Продуктовата линия на японската компания е особено търсена в развиващите се икономики, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество, включително и добра икономичност.
Компанията Toyota се оценява на $190 млрд., като се очаква през 2008 г., да увеличи още повече продажбите в сравнение с американски си конкурент от GM. Toyota завладя сърцата на американските потребители, като им предложи любимите им SUV- автомобили и пикапи, но с по-добри характеристики и цена, от родното американско производство.
Японската компания, очаква 40% увеличение на продажбите си в Китай и Русия, където за 2008 г. ще бъдат реализирани 900 000 автомобила.