Специалисти от актуалната в глобален мащаб социална мрежа Facebook запретнаха ръкави и погнаха улавящите окото с гръмките си заглавия постове.

С промяната се цели сензационната информация по виртуалните ни стени да бъде сведена до минимум.

До предприемането на тази крачка се стигна, след като се оказа, че много медии използват социалната мрежа като средство за привличане на читатели, използвайки неточна информация.

Новата функция цели да откаже сайтовете от практиката да регистрират трафик чрез подвеждане на потребителя.

Затова за подобни бомбастични заглавия от социалната мрежа са предвидили санкции, като все по-рядко ще ни излизат статии, даващи неточна информация.

Новата функция ще бори гръмките заглавия, като ги запраща право на дъното на общата ни стена, информираха от CNBC.

Разработването на алгоритъма отнело на служителите на Facebook няколко месеца. Новата функция обаче вече е факт и чрез нея заглавията ще се анализират задълбочено. Самият алгоритъм ще заработи в пълна сила през следващите седмици.

Много от потребителите в мрежата не одобряват на стените им да изкачат статии със заглавия от типа „Никога няма да повярваш кой се спъна и падна на червения килим” или "Бях шокиран, когато научих този лесен метод за отслабване", както и подвеждащи заглавия, като например „Ябълките всъщност са вредни за здравето“.