От края на декември 2013 г. досега в мрежата са се влели 23 милиона нови потребители. Статистиката показва, че аудиторията на LinkedIn нараства средномесечно с 6,6 милиона потребители в последните 15 месеца.
Все по-голям процент от потребителите на LinkedIn влизат в сайта от мобилни устройства. До края на годината LinkedIn очаква мобилните приложения да превземат 50% от целия трафик на сайта.
В момента потребителите на мобилни устройства от 200 държави всеки ден преглеждат общо 15 милиона профила в сайта и 1,45 млн. позиции за работа и подават 44 000 заявки за работа, показват данните за последните месеци.
Според официална информация от компанията, в последните години значително расте аудиторията на LinkedIn извън пределите на САЩ и Европа. Макар че САЩ продължават да имат най-много регистрирани потребители в мрежата - около 100 млн., на второ и трето място вече се нареждат страни като Индия и Бразилия, които изместват Великобритания и Канада.
LinkedIn планира по-нататъшно разширение на присъствието си по света. Наскоро компанията пусна бета версия на сайта на китайски език с очакване да привлече нови 140 милиона потребители.