Клиентите на Мтел вече могат да използват първото по рода си приложение за управление на услуги през смарт устройство. Чрез „Моят Мтел" те ще управляват самостоятелно своето потребление и услуги навсякъде и по всяко време. Така потребителската им информация е още по-прозрачна и достъпна.

С „Моят Мтел" клиентите ще могат да виждат своята текуща сметка, неплатени фактури и да следят включените минути в тарифния си план. Приложението дава свободата лесно, бързо и удобно да се управляват основни услуги, да се добавят Екстри към тарифните планове, да се променят предпочитани номера в групата „Семейство и приятели" и „Любим номер". В допълнение то показва на карта най-близките Мтел магазини с информация за работното им време, адрес и телефон за контакт.

„Моят Мтел" е достъпен за смартфони с операционна система Android, версия над 2.2, а съвсем скоро и потребителите на iOS ще могат да се възползват от него. Трафикът, генериран през приложението, е напълно безплатен и не оказва влияние върху мегабайтите на максимална скорост, включени към тарифните планове на телекома.

Приложението може да изтеглите безплатно оттук.