Продажбите на новия iPad в първите три дни от пускане на таблета на пазара са достигнали 3 милиона броя, съобщи официално Apple. Компанията не уточнява дали в този брой влизат предварително поръчаните устройства, пише TechNews.bg.

Пазарният дебют на новия iPad е най-успешният в досегашната история на таблета, заяви маркетинговият директор Филип Шилър. За сравнение, iPad 2 достигна продажби от 500 хиляди броя в дебютната си седмица, а от първия iPad бяха продадени 300 хиляди броя за един ден.

Изнесените данни за новия iPad съвпадат с прогнозите на анализаторите, които очакваха в първия ден да бъдат продадени 1 милион устройства.

Рекордните продажби са постигнати благодарение на по-широкия географски обхват в сравнение с iPad от предишни поколения. Новият таблет е достъпен на пазарите в 10 страни, а от 23 март ще се доставя в още 24 държави по света.