Откритият през януари тази година първи трансграничен дистрибуторски център на LPP Group в Румъния наскоро беше разширен с още 42 000 кв. м, съобщават от компанията. Новата складова площ ще позволи на LPP Logistics да обработва по-ефективно нарастващите обеми на поръчките в резултат на амбициозните планове за растеж на Групата в Южна Европа.

След завършеното разширение съоръжението достигна площ от 91 000 кв. м, което позволява изпращането на до 6 милиона артикула седмично.

"Нарастващата разпознаваемост на марките на LPP в Южна Европа ни мотивира непрекъснато да увеличаваме оперативния си капацитет, за да отговорим на очакванията на нашите клиенти по най-добрия възможен начин", коментира президентът на управителния съвет на LPP Logistics Себастиан Солтис.

Снимка 694776

Източник: LLP Group

Стратегическо предимство на местоположението на дистрибуторския център е близостта му до черноморското пристанище Констанца, коментират от компанията. Това позволява на дружеството да диверсифицира морските транспортни маршрути и да получава директно поръчките си от азиатски доставчици.

Решенията за автоматизация, използвани в центъра, подпомагат динамичното разрастване на компанията на ключови пазари като Румъния, България, Унгария, Хърватия, Македония, Сърбия и Гърция. Допълнително удобство е и съседният център за изпълнение на поръчки, който стартира през юли тази година. Внедрените технологични решения не само гарантират едновременното обслужване на 900 физически магазина в региона, но и значително подпомагат работата на целия екип, категорични са от LLP.

Завършеното разширение е част от стратегията за растеж на компанията, която предвижда увеличаване на складовите площи до 700 000 кв. м до края на 2025 г. Компанията планира да похарчи над 100 милиона евро в рамките на две години, за да постигне тази цел.

Полската семейна компания за мода LPP е сред лидерите по динамично развитие в Централна Европа. LPP управлява пет модни марки, известни и у нас - Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay. Компанията разполага с верига от близо 2500 магазина с обща площ над 2 милиона кв. метра.

 Собственикът на Sinsay удвоява броя на магазините си до три години

Собственикът на Sinsay удвоява броя на магазините си до три години

За финансовата 2023 г. приходите на LPP са с 9,3%