Рекламната агенция Havas Group България има нов творчески директор. Поста пое Николай Ванчев от началото на юли 2017 г., съобщиха от компанията.

Основните му задачи са да ръководи творческите процеси, както и да отговаря за интеграцията на българското подразделение в международната Havas Group.

"Щастливи сме, че привлякохме в Havas Group едно от най-утвърдените имена в областта на рекламата в България. Агенцията ни ще разчита Николай да ръководи творческото развитие на цялата група на нашия пазар. Той ще трябва да подпомогне по-силната и бърза интеграция с международните структури на Havas по време на придобиването на останалите български компании Havas Media и Havas Sofia", коментира Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.

Преди да се присъедини към екипа на Havas, Николай Ванчев заема позиции в български и чуждестранни агенции, а кариерата му започва през 2009 г. като графичен дизайнер. През годините Николай Ванчев се превръща в един от доказалите се творчески директори в България.

"Това, което си поставям за цел е творческото развитие на всичките подразделения на Havas Group България, а именно криейтив, медиа, ПР и дигитални комуникации. Желанието ми е да работим за осъществяването на значими във времето идеи, независимо дали те са за големи или за малки клиенти. Подходът ми ще бъде да мотивирам хората в екипа си, като ги стимулирам да използват най-доброто от себе си. Това се отнася и за най-младите колеги, на които ще подадем ръка, чрез стажантските ни програми", споделя визията си за развитието на агенциите Николай Ванчев.