На специално събитие в столицата от "Филип Морис Българи" обявиха, че през октомври пускат на българския пазар новия си продукт IQOS ILUMA. Това е и най-новото устройство в портфолиото от бездимни алтернативи на компанията. Основното нововъведение е, че продуктът е първата система за нагряване на тютюн с технология за индукционно нагряване - SMARTCORE INDUSTION SYSTEM. Или казано иначе, без нагряваща пластина в холдъра и без нужда от почистване.
"След няколко серии на нашата система за нагряване на тютюн IQOS, продължаваме да разширяваме портфолиото си, за да предлагаме все по-усъвършенствани решения, които следват развитието на технологиите и адресират проблемите и нуждите на нашите пълнолетни потребители", сподели генералният мениджър на "Филип Морис България" - Демиан Пинтос.
По думите му основният ангажимент на компанията е непрекъснато въвеждане на нови иновации, което играе важна роля в мисията за бъдеще без дим в България.
"Излизането на пазара на IQOS ILUMA представлява още една възможност за пълнолетните пушачи в страната да оставят цигарите в миналото и е важен скок напред в нашите усилия да намалим вредата от тютюна", подчерта Пинтос.
Нова серия в три варианта
На българския пазар серията IQOS ILUMA идва в три варианта, като всички те са с технологията SMARTCORE INDUCTION SYSTEM, която нагрява тютюна посредством индукция чрез модул на намотка в холдъра, която създава магнитно поле и пренася енергия към фина метална пластинка, намираща се в консуматива. Благодарение на това тютюнът се нагрява равномерно отвътре и е без необходимост от почистване. Устройствата могат да се персонализират с широка гама от аксесоари.
"Днес отбелязваме не само пускането на нов продукт, отбелязваме иновациите и промяната. Напредекът в науката и технологиите, воден от бизнеса, прави намаляването на вредата възможно. Във "Филип Морис Интернешънъл" нашата цел е ясна - да предложим на пълнолетните пушачи свят, в който те успешно да заменят цигарите с научнообосновани бездимни алтернативи колкото е възможно по-бързо. С над 320 хиляди пълнолетни потребители на IQOS в България, вярваме, че IQOS ILUMA ще допринесе броят им да нарастне", заяви Томазо Ди Джовани - вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл".
По-ниски вредни вещества
IQOS ILUMA отделя средно 95% по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарите, коментира Димитър Костов, който е ръководител "Маркетинг и потребителско преживяване" във "Филип Морис България".
"С технологията Smartcore Induction System тютюнът в консуматива е изцяло запечатан, няма следи от употербата му и така не се налага почистване на устройството. Тази технология извежда нагряването на тютюна на следващо ниво. С тази и останалите характеристики на продукта целим да предложим решения на голяма част от проблемите, които досега част от пълнолетните потребители на IQOS споделяха", заяви Димитър Костов.
"Научнообоснованите продукти движат пазара напред и това е добре за всички - за потребителите, за партньорите ни и за нас като компания и ако искаме да се развиваме, е добре да приемаме иновациите и да ги внедряваме по най-добрия възможен начин", сподели от своя страна Полина Нинова - ръководител "Търговски отдел" във "Филип Морис България".
В момента "Филип Морис Интернешънъл" присъства с бездимните си алтернативи на 80 пазара по цял свят, а компанията си е поставила за цел до 2025 година потребителите на IQOS да достигнат 40 милиона. В световен мащаб пълнолетните пушачи, които ползват системата за нагряване на тютюн на компанията, вече са над 27 милиона души, като над 19 милиона от тях са преминали изцяло на IQOS. Останалите са на различни етапи в процеса на преминаване.
От 2008 година насам компанията е инвестирала над $10,5 милиарда в научното разработване и реализацията на иновативни бездимни алтернативи за пълнолетните пушачи, с цел да спре изцяло продажбата на цигари в глобален мащаб.