С наближаването на Черния петък и коледните празници, без съмнение идва и един доста активен период за авиокомапаниите. Търсенето на по-евтини полети винаги отнема много време в търсене из сайтовете. Но има някои лесни трикове, които помагат да намерите най-изгодната оферта. Ето и някои от тях:
1. Махнете "бисквитките"
Търсачките в интернет идентифицират какви са интересите на потребителя чрез т.нар. "бисквитки" и с оглед на тях започват да му предлагат подбрани реклами. За да не ви категоризират само за определени стоки, изчистете бисквитките. Така ще виждате цялата информация за полети, без интернет инструментите да селектират само определена за вас автоматично.
2. Изключете местоположението си
За да можете да се доберете до най-ниските тарифи на самолетните превозвачи, не посочвайте местоположението си. То работи на същия принцип, както "бисквитките".
3. Изберете два отделни полета, а не двупосочен билет
Двупосочните билети често биват предпочитани, тъй като организирането на цялото пътуване така става по-лесно и не се налага да отделяте време, за да търсите и билети за връщане. Този вариант обаче никак не е икономичен. Търсете еднопосочни билети, защото доста често има само оферти за връщане, които излизат по-евтино, отколкото двупосочните.
4. Научете повече за код шеър пътуванията
Важно е да проучите с кои други авиокомпании вашата избрана фирма извършва съвместни маршрути, популярни като код шеър полети. Така не само ще знаете всички варианти, за да спестите време в чакане и прекачвания, но и може да попаднете на по-изгодна оферта.
5. Имате право да се откажете в рамките на едно денонощие
Не забравяте, че ваше право е да си получите сумата обратно, ако се откажете от полета в рамките на 24 часа. Понякога възникват предизвикателства, които могат да забавят или осуетят едно пътуване, затова се възползвайте от правата, които имате.
6. Изтеглете приложението на авиокомпанията, която ползвате
Необходимо е да получавате своевременна информация за вашия полет, в случай на закъснение или отлагане. Затова си свалете мобилното приложение на компанията, за да сте в течение.