„Билла България" откри 84-тия си супермаркет в страната и 25-и в София, който се намира в идеалния център на столицата. Компанията планира още пет нови обекта до края на годината.
„Основната цел на „Билла България" е ежедневно да предлага разнообразие от свежи храни, най-добро съотношение цена-качество и високо ниво на обслужване. Нашите клиенти познават това добре, оценяват го и очакват всеки наш нов супермаркет. Затова компанията планира общо девет откривания за тази година, четири от които вече са факт", каза Николай Петров, изпълнителен директор на „Билла България".
Новият супермаркет в София се отличава с това, че в него се приготвят на място плодови и зеленчукови салати и грил скара. Основната част от всички плодове и зеленчуци в магазина в момента са родно производство. Целият асортимент от над 6000 разнообразни хранителни и нехранителни стоки ще бъде разположен на площ от 850 кв. м.
„Билла България" е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. „Билла България" е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 г.
Веригата е представена в 35 града в страната с 84 магазина, 25 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, планирайки откриването на 9 нови обекта до края на 2013 г., четири от които вече са факт - в София, Стара Загора, Плевен и Шумен.
През 2012 г. компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 г. „Билла България" има и 5% дял от пазара на хранителните стоки, по данни на ГФК от 2012 г.
stani
на 25.07.2013 в 13:58:47 #1Уя ми! Метро дойдоха преди Билла още през 90-те.