След получаването на изравнителната сметка от съответната фирма за дялово разпределение има регламентиран едномесечен срок за рекламация, напомнят от компанията. След изтичането на този срок, фирмите за дялово разпределение предоставят сметките на "Топлофикация София".
Клиентите, които имат да получават суми за връщане от изравнение и нямат просрочени задължения, могат да изберат или да получат парите си в брой, или да оставят сумата за покриване на следваща сметка. От сумата за връщане се приспада дължимото по сметката за съответния месец и остатъка може да се получи в брой или да се остави според желанието на потребителя. Няма краен срок за получаване на сумите.
Ако клиентите пожелаят да получат парите си в брой, трябва да отидат в Отдела за обслужване на потребителите в съответния топлорайон и да представят документ за самоличност.
В случай че не са титуляри на партидата, трябва да носят нотариално заверено пълномощно. От столичната „Топлофикация" припомнят и че до 1 октомври тече гратисен период, в който безплатно може да се промени титулярът на партидата.