0700 10 0 10 е номерът на новата телефонна линия на ЧЕЗ за информационно обслужване на клиентите от областите Плевен, Ловеч, Враца, Видин, Монтана и Благоевград.

Линията е с работно време от 8:00 до 22:00 ч., седем дни в седмицата, съобщиха от компанията, като уточниха, че едно обаждане е на цената на един градски разговор за територията на всички населени места от посочените области.

Новият информационен телефон ще бъде обслужван от специално обучени служители на ЧЕЗ, които ще дават информация и пояснения за:

  • цените на електроенергията (пояснения относно ценообразуването след промяната на цените);
  • съдържанието на фактурата;
  • дължимите суми;
  • сроковете за плащане;
  • период на отчитане;
  • възможните начини за плащане;
  • как да се заявяват предоставяните от ЧЕЗ България услуги (присъединяване, промяна на тарифите, проверка на електромер, др.)
  • координати и работно време на Центровете за клиенти;
  • полезни съвети.

В бъдеще телефонът ще обхване поетапно и останалите райони от територията, обслужвана от ЧЕЗ. Единствено сигналите за аварии ще се приемат на досегашните аварийни телефони.