0700 10 0 10 е номерът на новата телефонна линия на ЧЕЗ за информационно обслужване на клиентите от областите Плевен, Ловеч, Враца, Видин, Монтана и Благоевград.
Линията е с работно време от 8:00 до 22:00 ч., седем дни в седмицата, съобщиха от компанията, като уточниха, че едно обаждане е на цената на един градски разговор за територията на всички населени места от посочените области.
Новият информационен телефон ще бъде обслужван от специално обучени служители на ЧЕЗ, които ще дават информация и пояснения за:
- цените на електроенергията (пояснения относно ценообразуването след промяната на цените);
- съдържанието на фактурата;
- дължимите суми;
- сроковете за плащане;
- период на отчитане;
- възможните начини за плащане;
- как да се заявяват предоставяните от ЧЕЗ България услуги (присъединяване, промяна на тарифите, проверка на електромер, др.)
- координати и работно време на Центровете за клиенти;
- полезни съвети.
В бъдеще телефонът ще обхване поетапно и останалите райони от територията, обслужвана от ЧЕЗ. Единствено сигналите за аварии ще се приемат на досегашните аварийни телефони.