Абонатите на GLOBUL достигнаха 3 872 922 в края на 2007 г., или с 18,4% повече в сравнение с 2006 г., съобщиха от компанията.
Независимо от силно конкурентната пазарна среда и високата степен на проникване на мобилните услуги в страната, компанията отново привлече значителен дял от всички нови потребители като клиентите на абонаментните програми на оператора се увеличиха до 1 669 622 в края на 2007 г. или с 46% повече спрямо 2006 г.
Общите приходи на компанията за 2007 г. възлизат на 806 милиона лева или с 20,4% повече от предишната година, като увеличението се дължи най-вече на ръста от 80% в потреблението на гласови услуги от страна на клиентите на абонаментните програми на GLOBUL. Приходите от основните услуги на оператора (гласови услуги, кратки текстови съобщения, пренос на данни и месечни такси) са се увеличили с близо 22% в сравнение на миналата година.
Печалбата преди лихви, данъци, отчисления и амортизации за 2007 г. възлиза на 316,2 милиона лева, което е увеличение от 28% спрямо 2006 г. Нетната печалба на компанията за 2007 г. бележи ръст от почти 64% и достигна 104 милиона лева.
По оценка на компанията, пазарният дял на GLOBUL продължава да бъде около 40%.
Близо 217 милиона лева са приходите на GLOBUL за последното тримесечие на 2007 г., с 18,9% повече от същия период на предишната година. Нетната печалба на компанията за същия период е 26,9 милиона лева, което е годишен ръст от над 130%.
През 2007 г. клиентите на GLOBUL са говорили средно 97 минути на месец или с близо 37% повече от предишната година, което е резултат от увеличения дял на абонатите на договор от общия брой клиенти на компанията и атрактивните търговски предложения и инициативи на оператора. Средният приход на компанията от един потребител остава стабилен и е около 20 лв.