Първата в България верига магазини „Направи си сам” идва по-близо до клиентите си в Стара Загора и им осигурява по-лесен достъп до 20 000 стоки за дома и градината, 3 000 от които изцяло нови, съобразени специално с нуждите им, информира Фокус. Магазинът на търговската верига „Mr.Bricolage” в Стара Загора, ще отвори врати на 25 октомври (вторник) на нов адрес и с обновена концепция. „Новият дом” на първата в България верига магазини „Направи си сам” е с търговска площ 2200 кв.м. и се намира на ул. Капитан Петко Войвода №20, до магазина на Билла. В него „Mr.Bricolage” инвестира 500 000 лв. в оборудване, подобрения и изграждане на търговската атмосфера. Компанията ще предлага 20 000 артикули, 3000 от които изцяло нови, отговарящи на нуждите на клиентите в Стара Загора.

Преместването в новия обект е резултат от желанието на “Mr.Bricolage” да създаде допълнително удобство при пазаруването и да осигури по-лесен достъп на клиентите си до продуктите и услугите си. Инвестицията в новия обект е част от стратегията на компанията да повишава непрекъснато качеството на обслужването.

Жителите на Стара Загора са първите, които ще се насладят на новата концепция на Mr.Bricolage - „близо до клиента”, която цели максимална функционалност и удобство при пазаруването. Тя е допълнена с обособяването на тематични кътове с идеи и решения за подобряването на дома. Целта на веригата е да даде възможност на клиентите да намерят лесно решение за всекидневните си нужди от поддръжка и подобряване на дома. Паралелно с това те могат да проследят тенденциите в интериорния дизайн, да почерпят идеи за поддръжката на дома и градината и да се вдъхновяват за промени с предложенията в тематичните кътове: осветление, стени, подови настилки, баня, кухня и разбира се, градина.

Новият стандарт ще бъде въведен в още няколко магазина, стартирайки от градовете Плевен и Варна, а в краткосрочните планове на веригата е включено и откриването на втори магазин в гр. Пловдив през април 2012 г.

Наличието на всички тези продукти под един покрив, изложени и означени по ясен начин, близък до логиката на клиента, ще улеснят избора и ще позволят генерирането и реализирането на нови идеи и решения. Специално обучени консултант-продавачи ще предоставят професионални съвети и решения на всеки посетител. В магазина се предлагат и допълнителни услуги, като рязане и кантиране на дървени плоскости, рамкиране, тониране на бои, изработка на ключове, заточване на вериги и т.н.

Новият магазин на “Mr.Bricolage” предлага лесен достъп и многообразие от стоки и услуги за дома и градината с доказано качество и конкурентни цени.

Инвеститор в магазините с марка “Mr.Bricolage” в България е “Доверие Брико” АД. Дружеството е учредено през 1999 година с цел изграждане и управление на веригата магазини на територията на България, Сърбия и Македония. Собствеността на компанията в България е поделена между “Доверие Капитал” АД, част от „Доверие Обединен Холдинг” АД, с 55% и френското акционерно дружество Mr.Bricolage SA, което притежава 45% от акциите.

Марката навлиза на българския пазар през 2000 година, когато е построен и първият магазин в София. В момента у нас работят 10 магазина в София, Пловдив, Варна, Благоевград, Бургас, Стара Загора, Плевен, Русе и Добрич. Магазините от веригата “Mr.Bricolage” са осигурили 800 работни места. Ежедневно в търговските центрове влизат и пазаруват над 7 000 души, а общо от 2000 г. досега са били посетени от над 22 млн. клиенти.

На международните пазари групата “Mr. Bricolage” има 30-годишна история. Тя е на трето място във Франция с около 15% от пазара за продажба на стоки за ремонт и обзавеждане на дома и градината. Съществуват 652 магазина в цял свят с обща търговска площ от около 1,62 милиона кв. метра и оборот от 2.1 млрд евро през 2010 г..