Френската компания, известна с марката бутилирана вода Evian и гамата от марки кисело мляко, каза че общите продажби през трите месеца до март са намалели до 3.67 млрд. евро, спрямо 3.76 млрд. евро година по-рано.
Главеният изпълнителен директор Франк Рибо заяви, че резултатите отразяват "ефекта на влошаването на икономическата среда върху потребителското поведение, както и много високата база за сравнение през първото тримесечие на 2008 година."
С изключение на резултатите от придобивания и валутните движения, приходите за тримесечието са с 1% по-високи.
Поделението на компанията за производство на млечни продукти, което формира повече от половината от приходите на Danone отчита спада на продажбите с 2.7%, докато приходите на поделението за бутилиране на вода са намалели с 11.7%.
Както за продажби през тази година се очаква да забавят растежа си до от 8 до 10%, прогнозират от компанията.
Поделенията за бебешки храни и медицински продукти, формирани след като фирмата купи холандската Royal Numicо, отчитат нарастване на продажби съответно с 5.9% и 6.7%.
Продажби в Европа, които дават около 60% от приходите, са намалели с 8.5%, докато тези в Азия са нараснали с 5.7%, а в останалата част на света, има 10% растеж.



USD
CHF
EUR
GBP