По стар народен обичай сме свикнали сами да търсим решение на проблемите си и най-често у нас остава усещането, че малко сме поизмамени, че нещата не са станали точно по начина, по който сме искали и е било редно да се случат, като основният проблем е, че не можем да докажем правотата си.

Сигурно знаете за какво говоря, например леко ви чукнат колата и като дойдат застрахователите, за да оправите щетите, ви обясняват, че проблемът е маловажен или не е се покрива от застраховката, като естествено целта е да си спестят разходите.

Ето в този момент освен, че трябва да се бръкнете за скъпия ремонт, идва и чувството, че са ви изиграли.

Във Варна обаче, находчиви автодилъри са усетили проблема и са започнали да предлагат уникална услуга. В борбата с инатливите застрахователи се включват обучени служители на автокъщи, които защитават интересите ви като адвокати. Пионери в тази област са дистрибуторите на „Киа" и „Сузуки" във Варна.

Автомобилът не е нещо, което се купува и се слага на витрината. Свързан е с ежедневна експлоатация и проблеми. Случва се да го одраскат, да го чукнат. Затова ние направихме нещо уникално, което го няма никъде. Услугата се нарича „Съпровождане".

Нашите клиенти имат денонощна и постоянна връзка с оператор. По какъвто и да е въпрос получават консултация от наша страна. Не става дума само за съвет, ами директно решаваме проблема, обясни пред „Народно дело" Тодор Стоянов, мениджър „Корпоративни клиенти" на дилърите на двете марки в Сити авто център.

Ако наш клиент се сблъска със застрахователно събитие, например автомобилът падне в дупка и се счупи. Тогава ние можем да изпратим добре обучен специалист при застрахователя и той да защитава вашите интереси, пояснява Стоянов.

Интересното е, че ако щетата е лека, например одраскване, от компанията направо могат да вземат автомобила. Служителят съпровожда колата в сервиза, следи за ремонта, качеството и издаването на автомобила, освен това той движи всички документи, т.е попълва формуляри, ако трябва дава и правни съвети, той се разправя с КАТ (което може да се третира и като най голямата екстра) .... и накрая ви носи ключовете от възстановения автомобил.

Екстрите за варненските шофьори не свършват с това, клиентите, които оставят за ремонт колата си в местен авто център, ще могат да следят в реално време как върви работата чрез директна видеовръзка.

Новаторската услуга се прилага за пръв път в света. За целта дистрибуторите на „Киа" и „Сузуки" във Варна близо година разработват специален софтуер, който ще бъде патентован.