Автомобилното изложение, което се провежда от 16 до 25 ноември в Гуанджоу вече натрупа солиден авторитет и заслужено се смята за второто по важност, след това в Пекин, за огромната азиатска държава. Повечето от новите модели показани тук, както обикновено, са насочени изключително към китайския пазар, но има и редица глобални модели, които производителите ще предложат на европейските потребители.

Снимка 389913

Източник: Toyota

Toyota Corolla

12-тото поколение на популярната Toyota Corolla е основната новост на шоурума. Седанът е построен на TNGA платформа и е много подобен на предхождащия го хечбек, но иначе почти няма нищо общо с него. Двигателите зависят от пазара, но новият 2,0-литров бензинов мотор с мощност от 170 к.с. най-вероятно ще е общ за всички, както и 1.8-литровия с 140 конски сили. Продажбите ще започнат след Нова година, но ако на китайския пазар се доставят локализирани версии, в Еврпа ще се продават машини, произведени в Турция.

Снимка 390895

Източник: Volkswagen

Volkswagen Tharu

Официално кросоувърът Tharu на Volkswagen вече бе представен като T-Cross, но публичната премиера на модела се състоя в Гуанджоу. На местния пазар Tharu ще заеме същото място като T-Cross в Европа. Tharu изглежда като малък Teramont, а технически е удължен Skoda Karoq, който вече се продава в Китай. В основата е платформата MQB, двигателите - 1.4 TSI и 2.0 TSI. Задвижването на четирите колела поставя само по-мощната версия. И е възможно локализираната версия на Tharu да се появи в Русия, както и в Източна Европа.

Снимка 390896

Източник: Skoda

Skoda Kodiaq GT

Префикс GT не означава "зареден" двигател и окачване, но купе-подобен силует. GT версията е по-ниска и по-широка от стандартната, докато друга версия е лишена от третия ред седалки. Спортните седалки, пресеченият волан, съответната тапицерия и нивото на оборудването са характерни за по-висок клас автомобили. Изборът на двигател е 2.0 TSI турбо мотор с версии от 186 и 220 к.с., с предно предаване и задвижване на четирите колела, съответно. Производството на колата ще бъде организирано в завода на Volkswagen в Шанхай, а чехите засега не обещават да докарат тази модификация и на други пазари. 

Chevrolet Мonza

Седанът от голф клас с такова звучно име не е нищо повече от наследник на гамата Chevrolet Lacetti. Но в Китай този модел ще бъде позициониран като по-достъпна алтернатива на Cruze. Chevrolet Мonza е изградена на базата на вече не младия Buick Excelle, която използва възли от стария Lacetti. Но силовите агрегати на Monza ще бъдат нови: бензинови двигатели с мощност от 1,0 и 1,3 литра и 125 и 163 конски сили. Продажбите ще започнат следващата пролет.

Снимка 390899

Източник: GAC

 GAC GS8

Седеммесечният SUV автомобил GS8е оборудван с двулитров турбо двигател с мощност от 200 к.с. сдвоени с шестстепенна "автоматична". Задвижване - задвижване на всички колела с съединителна връзка на задните колела. Сред състезателите се наричат ​​големите кросоувъри Honda Pilot и Toyota Highlander, а в списъка с опции има адаптивен круиз контрол, камери за цялостна видимост и слепи зони, панорамен покрив и автоматично паркиране. 

Снимка 390900

Източник: Audi

Audi A6 Long

Удължените бизнес седана са традиционно "китайска история", а новият A6 също ще получи подходящата за целта версия. Междуосието на машината се увеличава с 100 мм, а дължината е достигнала 5 038 мм. Освен това "дългият" е 18 мм по висок. Audi A6L има сензорен екран в задния край на подлакътника, от който можете да контролирате задния кръг на климатроника, отопляемите седалки и аудиосистемата. Основният двулитров турбо двигател за местния пазар развива 190 или 224 конски сили, по-скъпите версии са оборудвани с турбодвигател V6 3.0 TFSI с мощност 340 конски сили.

Снимка 390901

Източник: Mercedes

Mercedes GLC Long

В допълнение към удължените версии на бизнес седаните, китайците започнаха да правят по-дълги кросоувъри. Mercedes-Benz GLC, съвместно с BAIC, увеличиха габаритите на машината със 100 мм, до обща дължина от 4.76 метра. Щ осе отнася до външния вид - автомобилът има различни задни врати. Гамата двигатели - три двулитрови бензинови турбо мощности от 184, 211 и 245 к.с. с деветстепенна автоматична трансмисия. Всички версиите версии на модела имат задвижване на четирите колела.

Снимка 390902

Източник: Kia

Kia KX5

Kia KX5 не е нищо повече от кросоувъра Sportage от настоящото четвърто поколение след сериозна рестайлинг. Предната част е променила напълно, отзад са се появили оригинални светлини. Най-вероятно салонът също е променил, но в изложбения модел той бе специално тониран. Известно е, че сред опциите са се появили обзорни камери. А двигателни изглежда, остават същите: атмосферният 2.0, който в Китай развива 165 к.с. или 1.6-литров турбо мотор с мощност от 177 к.с.и роботизирана скоростна кутия. Но само турбо версиите на модела имат задвижване на четирите колела. 

Снимка 390903

Източник: Dongfeng

Dongfeng Fengon ix5

В Китай този купе-кросоувър ще бъде продаван за около 15 хиляди долара. Въпреки това, потенциалният конкурент на Renault Alaska изглежда добре и обещава добро оборудване, включително гласови функции. Задвижването на колата е само на предните колела, има два двигателя: 1.8 атмосферни, 139 к.с. и 1.5 литра турбо мотор с мощност 150 конски сили.

Снимка 390897

Chevrolet Оrlando

Китай ще стане единствената страна, в която ще продава наследникът на Chevrolet Orlando, въпреки че моделът от първо поколение не беше известен в Поднебесната империя. Освен това единственият завод, в което ще се произвежда Orlando, ще остане китайското съвместно предприятие SAIC-GM. Новият Orlando има същата концепция за 7-местеното комби с леко увеличена порходимост, но моделът очевидно стана по-спортен и по-модерен. Дължината достига 4684 мм, а междуосието е 2796 мм. Има опции с два и три реда седалки, като средният ред е подвижен. Но двигателят има само един вариант - 1.3 литров трицилиндров турбо с мощност от 156 конски сили.

Снимка 390904

Източник: Hongqi

Hongqi HS7

Държавната марка Hongqi ("Red Flag") пусна кросоувър, който според създателите му трябва да се конкурира с BMW X5. Салонът на колата е с шикозно покритие, изработено от кожа и дърво, има изобилие от екрани с големи размери. В основата му е шасито на задно задвижвания дизелов седан Hongqi H7 с корени от японската Toyota Crown. Единственият турбодвигател V6 3.0 развива 338 к.с. и е агрегиран с осем степенна автоматична скоростна кутия. 

Снимка 390906

Източник: Hyundai

Hyundai Santa Fe Long

Вместо големия кросоувър Hyundai Palisade в Китай ролята на флагман на марката ще играе удължената версия на модела Santa Fe. Предната част на колата е почти същата, но междуосието е опънато с 100 мм, а задната част е напълно различна, с голямо остъкляване и огромни светлинни тела. Всички варианти на този модификация имат по три реда седалки, а като опция се предлагат индивидуални седалки за втория ред, като задните седалки се сгъват електрически. В допълнение, дългият кросоувър има различен преден панел с голям екран, аналогови устройства и бутонна конзола на "автоматика".