След като "дишаше прахта" на своя роден конкурент Mercedes в продължение на три години, BMW най-накрая направи повече от добър старт на годината.
Продажбите на баварската марка нараснаха с 2,9% през март и цялото първо тримесечие, пише Bloomberg. Това се дължи на повишеното търсене на кросоувърите X3, които допринесоха BMW да надмине конкурента Daimler., която произвежда Mercedes. Продажбите на по-малкия кросоувър на Mercedes GLA и спортния GLE са спаднали с 9,3 процента за първото тримесечие на годината.
За същия период на изминалата година Mercedes изпревари конкурента си с разлика, по-малка от 5000 коли. Но BMW започна 2019-а доста обещаващо, като продаде 2717 луксозни автомобила повече от щутгардския си конкурент за първото тримесечие.
Но моделът Lexus на Toyota се представи най-добре сред производителите на луксозните автомобилни, като отбеляза най-висок ръст на продажбите. Доставките на RX SUV са се увеличили с 8,2 процента. А марката като цяло постигна ръст на продажбите си от 4% за тримесечието.
Аudi на Volkswagen прекрати петмесечния си спад на реализациите и отбеляза ръст от 1,1% през март, благодарение на моделите Q5 и Q7 SUV. Доставките обаче все още са под понижението от 3,9 процента за първото тримесечие на тази година.