Токийският автосалон винаги се отличавал със смелия си поглед в бъдещето. И тази година повечето от премиери, основно на местните и други азиатски марки, са като създадени са фантастичен филм. Сайтът Autonews избра някои от най-причудливите модели.

Toyoda Flesby II

Най-странната премиера на 45-ия автосалон в Токио безспорно е гуменият автомобили Flesby II. Това дружелюбно към пешеходците транспортно средство е разработено от производителя на автомобилни компоненти Toyoda Gosei.

Конструктивните панели са изработени "електрогума" и са способни да променят формата си под въздействие на електрически импулси. Материалът пропуска светлина и това позволява под панелите да се скрият светодиоди, които прожектират върху купето различни символи и фигури.

Снимка 320321

Източник: Suzuki

Suzuki e-Survivor

Концептът на всъдехода на бъдещето от Suzuki е запазил рамата и конструкцията на познат модел. А на голям дисплей отпред са нарисувани старомодни фарове и радиаторна решетка. Вратите на машината са прозрачни, а на всяко колело има по един електромотор.

Suzuki e-Survivor намеква за новото поколение на кросоувъра Jimny, който вероятно ще има същата платформа, но едва ли ще получи такава футуристична външност.

Снимка 320322

Източник: Mitsubishi

Mitsubishi Emirai 4

Mitsubishi Electric показва своята визия за автомобил на бъдещето. В очертанията на концепта Emirai 4 не е така лесно да се направи прилика със сегашните коли. Но най-интересното се крие в неговото вътрешно пространство.

Концептуалният модел е създаден за демонстрира перспективни разработки на компанията за автомобилната индустрия. Например такъв е проекционният дисплей с елемент на добавена реалност. Или мултимедийният тъчскрийн с шайба на управление, която може да се мести по цялата вътрешна повърхност на автомобила.

Снимка 320323

Източник: Yamaha

Yamaha MWC‐4

Върху дизайна на квадрицикъла Yamaha MWC‐4 са повлияли не само мотоциклетите, но и музикалните инструменти, с които е известна тази японска компания. Моделът е своеобразен отговор на Renault Twizy и Toyota i-TRIL. Въпреки че е на четири колела MWC‐4 има кормило на мотоциклет и на завой може да се накланя също като мотоциклет. На задната му ос са поставени дава електромотора, а енергия за тях осигурява бензинов двигател, който не свързан пряко с колелата.