Тази седмица Toyota обяви гамата на GR Supra за 2025 година. Тя включва стратегическо оптимизиране и безмилостно премахване на 2,0-литровия четирицилиндров двигател. Причина за това решение е "търсенето на клиентите", пише Car and Driver, цитирайки говорител на автомобилната компания.

"За да оптимизираме стратегията за класа GR Supra и да се съобразим с търсенето на клиентите, моделът с обем 2,0 л ще бъде спрян за 2025 г. Добавянето на ръчна скоростна кутия през 2023 г. измести търсенето към по-мощните варианти с обем 3,0 литра", казва представителят на Toyota.

Сега 3,0-литровият шестцилиндров двигател се предлага както с автоматична, така и с механична скоростна кутия. Това опростяване на гамата идва с увеличение на цената с $1750. 

Снимка 674760

Източник: Toyota

Гамата на Toyota GR Supra за 2025-а е ограничена до две нива на оборудване: 3.0 и 3.0 Premium. Първото може да бъде обогатено с опционалния пакет "Безопасност и технологии", докато второто може да бъде комбинирано с пакета "Асистент на водача".

3.0 се предлага стандартно с черна тапицерия от Alcantara и кожа, спортни седалки с електрическо регулиране, аудиосистема с 10 високоговорителя и 8,8-инчов сензорен екран за инфоразвлекателни системи. 3.0 Premium добавя повече функции, включително аудиосистема JBL с 12 високоговорителя, и се предлага с черна или лешникова кожа.

Пренесеният от BMW 3,0-литров шестцилиндров двигател развива 382 к.с. (285 кВт/387 к.с.) и въртящ момент от 368 Нм (498 Нм). Това позволява на спортния автомобил със задвижване на задните колела да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди с осемстепенната автоматична трансмисия или за 4,2 секунди с шестстепенната механична трансмисия, която се предлага като безплатна опция.

В преследване на Tesla - Toyota представя първия самоуправляващ се електромобил на марката догодина

В преследване на Tesla - Toyota представя първия самоуправляващ се електромобил на марката догодина

Съвместното предприятие на Toyota - GAC Toyota потвърди, че пуска електромобил с подобни на Tesla Full Self Drive възможности

Настройката на шасито на GR Supra е преработена за моделната 2023 година, включително добавянето на ръчната скоростна кутия, така че в този отдел не са необходими промени. И двете модификации се предлагат стандартно с адаптивно променливо окачване (AVS) и активен заден спортен диференциал. Водачът може да избира между режимите Normal, Sport и Individual, които регулират съответно реакцията на газта, окачването и сервоусилвателя на волана.