Американската верига за производство и доставка на пица Domino's Pizza отчете „отлични” резултати за изминалата година, дължащи се основно на ръст в дигиталните продажби.

Компанията добави, че франчайз бизнесът е бил подпомогнат от „рекордно ниската цена на кашкавала, изгодната цена на пшеницата и спада в цените на горивата”.

Печалбата преди данъчно облагане е била 73,16 млн. паунда спрямо 62,1 млн. паунда през 2014 г.

Онлайн продажбите вече съставляват 77,7 на сто от всички доставки във Великобритания и 48,6% от тях са направени чрез приложението на Domino’s.

Американската Domino's Pizza стъпва на най-трудния пазар: италианския

Американската Domino's Pizza стъпва на най-трудния пазар: италианския

Ето защо точно сега

Компанията добави, че онлайн поръчките на Острова са скочили с близо 29% през 2015 г., а поръчките, направени през мобилното приложение, са нараснали с повече от 41 на сто, като общо 11,5 милиона души са свалили апликацията на телефона си.

„Това, което клиентите искат повече от всичко, е удобството и това означава храна, която е доставена до дома им”, обясни главният изпълнителен директор на Domino’s Pizza Дейвид Уайлд пред BBC.

Второто най-важно нещо е храната да бъде поръчвана онлайн.

„Отчитаме огромно увеличение на онлайн поръчките – общо 11,5 милиона сваляния на приложението, откакто го пуснахме преди две или три години. Това, което научихме, е, че потребителите искат лесно да се сдобият с пица и това е най-важната тенденция”, добави Уайлд.

Domino's купува Joey's Pizza в Германия

Domino's превзема четвъртия най-важен пазар за производителите на пица в света

Сделка за милиони