Американската верига за производство и доставка на пица Domino's Pizza отчете „отлични” резултати за изминалата година, дължащи се основно на ръст в дигиталните продажби.
Компанията добави, че франчайз бизнесът е бил подпомогнат от „рекордно ниската цена на кашкавала, изгодната цена на пшеницата и спада в цените на горивата”.
Печалбата преди данъчно облагане е била 73,16 млн. паунда спрямо 62,1 млн. паунда през 2014 г.
Онлайн продажбите вече съставляват 77,7 на сто от всички доставки във Великобритания и 48,6% от тях са направени чрез приложението на Domino’s.
Компанията добави, че онлайн поръчките на Острова са скочили с близо 29% през 2015 г., а поръчките, направени през мобилното приложение, са нараснали с повече от 41 на сто, като общо 11,5 милиона души са свалили апликацията на телефона си.
„Това, което клиентите искат повече от всичко, е удобството и това означава храна, която е доставена до дома им”, обясни главният изпълнителен директор на Domino’s Pizza Дейвид Уайлд пред BBC.
Второто най-важно нещо е храната да бъде поръчвана онлайн.
„Отчитаме огромно увеличение на онлайн поръчките – общо 11,5 милиона сваляния на приложението, откакто го пуснахме преди две или три години. Това, което научихме, е, че потребителите искат лесно да се сдобият с пица и това е най-важната тенденция”, добави Уайлд.
Делян
на 03.03.2016 в 20:46:01 #1За Domino's Великобритания ли става дума, защото статията започва с печабата на американската верига, но печалбата е в лири и е доста малка за да е американска такава, тоест най-вероятно става дума за Великобритания. Тези статии предвидени ли са да се четат?