В условията на пандемия, авиоиндустрията се оказа сред най-силно засегнатите отрасли, който едва ли ще се възстанови през следващите години. Затова и някои компании оповестиха авангардни маркетингови кампании, за да привлекат клиентите си обратно на борда.
Една от тях е Emirates, която оповести, че ще покрие разходите за погребението и транспортирането на тялото на клиентите си, които са хванали коронавирус на борда на самолетите ѝ, а ако се докаже, че болестта е хваната по време на полет, компанията ще възстанови и всички медицински разходи на пасажерите си.
В случай на погребение, семейството на починалия ще получи 1765 долара, изплатени от NEXtCARE, която е подразделение на Allianz, а заразените по време на полет с Emirates ще имат право на 176 хил. долара за лечение и по 118 долара дневно, за да покрият разходите за двуседмична карантина. Всеки пътник има право на тези суми и не е необходима допълнителна застраховка за изплащането им.
Мярката ще е в сила до 31 октомври тази година, а от нея ще могат да се възползват пътници, при които е открит коронавирус в рамките на 31 дни след първия им полет с Emirates. Тя ще е валидна дори и в случай, че след полета клиентът им е посетил друг град, но не покрива самите тестове за коронавирус.
"Пазим клиентите си в безопасност и осигуряваме за тях допълнителна сигурност, независимо къде по света са те", оповести базираната в Дубай компания, която се хвали, че е първата, въвела подобни политики.
Подходът им не е изненадващ, при все че пътникопотокът на Emirates се срина с 90% в сравнение с времената преди пандемията, а авиокомпанията се видя принудена да преквалифицира част от пътническите си самолети в транспортни.