Веригата за достъпна мода Hennes & Mauritz AB (H&M) отчете 14 процента ръст на продажбите в магазините ѝ през третото тримесечие на 2021 г. до 55,6 млрд. крони ($6,3 млрд.), при 50,9 млн. крони година по-рано. Продажбите през интернет страницата ѝ растат още по-бързо - с 22 процента, предава Associated Press.

Повишението на продажбите в магазините отразява разхлабването на мерките през периода. В началото на юни затворени са били около 180 магазина, а към края на август около сто все още не са отворили.

Печалбата на H&M след данъци расте до 4,7 млрд. крони ($536 млн.). Година по-рано тя бе 1,8 млрд. крони.

Групата съобщи още, че навлиза на пет нови пазара през 2022 г.: Еквадор, Северна Македония и Косово, както и в Коста Рика и Камбоджа чрез франчайз.