Популярната верига кафенета Starbucks отваря първия си обект в Италия година по-късно от първоначалните планове за дебют в европейската страна.

Кафенето трябва да отвори врати в Милано през следващата година, като обектът ще представлява място, на което зърната се пекат и обработват за консумация.

Престижната марка ще разкрие обекта си в родината на еспресото на 2370 квадратни метра търговски площи и ще се отвори в центъра на града в края на 2018 година.

Магазинът ще предлага премиум марки от любимата на мнозина ободрителна напитка, както и продукти от италиански майстори хлебари.

"Идваме в Италия - стратегически, това не е най-големият пазар в света", заяви главният изпълнителен директор на компанията Хауърд Шулц.

"Но това е най-важният пазар за мен лично и за компанията. Защо? Защото италианците владеят изкуството на кафето още преди Starbucks", добави експертът.

След откриването на обекта в Милано италианският бизнес партньор на компанията Percassi ще се отвори малък брой други магазини в града през 2018 година. Компанията също така планира да разшири обектите си до други локации в Италия.

На въпрос колко магазина са планирани за Италия, Шулц обяви в отделен брифинг пред репортери, че компанията обикновено разкрива от 10 до 12 обекта през първата година.

Шулц, който се оттегля от поста главен изпълнителен директор през април, планира да се фокусира върху изграждането на верига пекарни за кафе, които са по-големи Starbucks и предлагат по-висок клас на напитката.