Tesla все още работи по проблемите с производството в своята Gigafactory в Невада, които доведоха до тримесечно забавяне за новия Model 3. В същото време един от най-важните кадри в компанията - директора на звеното за разработка на батерии, е напуснал, пише Jalopnik, позовавайки се на свои източници.

Джон Вагнер, който се присъедини към екипа на Tesla през 2013 г., работи по разработването на батерии, които се поставят в Model S, X и 3, както и по други технологии в електрическите автомобили.

Самият той отказва коментар, но от профила му в професионалната социална мрежа LinkedIn става ясно, че започва работа по стартъп в Редууд, Калифорния, където ще се фокусира върху батерии и задвижване на електромобили.

Tesla отчете най-голямата си загуба в историята, а Model 3 все още се бави

Tesla отчете най-голямата си загуба в историята, а Model 3 все още се бави

Вместо 1 500 броя от достъпния седан, компанията е произвела едва 260 през октомври

Миналата седмица Tesla отчете най-лошото тримесечие в историята си. Освен големите харчове, Tesla има и друг проблем - компанията все още не може да достигне нужния темп на производство на достъпния Model 3, на когото се възлагат големи надежди. През октомври от производствената линия са слезли едва 260 автомобила - далеч под първоначалната цел от 1 500.

По-рано Мъск бе заявил, че очаква през четвъртото тримесечие производството да достигне по 5 000 автомобила на седмица, но сега се очаква тези числа да станат реалност чак около март догодина - въпреки че компанията намалява "с около 10%" производството на другите два модела.