Alibaba ще процъфтява, тъй като доминира на нови пазари в Китай. Инвестиционната банка Goldman Sachs потвърди високия си рейтинг за акциите на Alibaba, предвиждайки силен ръст в облачните услуги и финансовия бизнес на компанията, пише CNBC.

"Oставаме впечатлени от цялостното влияние на Alibaba върху ръста на потреблението в Китай, като се има предвид стратегията й, позиционирането й, способността за изграждане на нови бизнеси (като например новата търговия на дребно) и изпълнението й", казва анализаторът на банката Пиуш Мубай в съобщение в сряда.

Как Alibaba просперира, следвайки примера на лидера в бранша

Как Alibaba просперира, следвайки примера на лидера в бранша

Стойността на китайския гигант ще се повиши с 1/3

"Очакваме Alibaba да продължи да инвестира за бъдещ растеж на няколко фронта", добавя той.

Акциите на Alibaba нараснаха с 1.8% по време на предварителната търговия в сряда.

Мубай повиши 12-месечната си ценова цел на 247 долара от 241 долара, което е повишение от 54% спрямо цената на затваряне във вторник.

Джак Ма окончателно се оттегля от Alibaba. Кой ще го наследи?

Джак Ма окончателно се оттегля от Alibaba. Кой ще го наследи?

54-гoдишният милиapдep пpeдaвa щафетата нa пo-млaд, нo oпитeн мeниджъp

Компанията ще продължи да развива продуктите и услугите си и няма да пострада от оттеглянето на нейния създател и досегашен ръководител Джак Ма.

Според анализатора пазарният дял на облачния бизнес на компанията в Китай се е повишил до 46% през 2017 г. от 30% през 2015 г. Финансовата й услуга Ant Financial вече има 640 млн. клиенти, използващи поне 2 от услугите й.

Alibaba инвестира $15 милиарда в глобална мрежа от технологични центрове

Alibaba инвестира $15 милиарда в технологиите на бъдещето

Компанията на Джак Ма иска да конкурира Силициевата долина

"Според нас продължаващите инвестиции в облачната технология демонстрира решимостта на Alibaba да утвърди водещата си позиция в бранша и да поеме по-голям пазарен дял в бъдеще", смята Мубай.

"Вярваме, че Ant Financial ще продължи да бъде "създател" на новата стратегия на Alibaba за търговия на дребно и ще помогне на компанията да се ориентира в пътната карта на глобализацията", посочва той.