Когато кандидатствате за работа, има много начини да оптимизирате автобиографията си. Можете да проверите да сверите часовника си с приоритетите на работодателя, при който кандидатствате. Трябва да се уверите, че сте посочили най-важното за бъдещия работодател, по отношение на опита. Можете да включите всякакви ваши по-значими постижения като надхвърляне на целите за продажби например, пише CNBC Можете да включите линк към вашия профил в LinkedIn.
По думите на кариерни експерти има една група умения, която е от решаващо значение и трябва да включите към списъка с т.нар "меки умения". Преобладаващото мнозинство или 93% от работодателите, казват, че "меките умения играят голяма роля в решението им кого искат да наемат", казва Иън Сийгъл, съосновател и главен изпълнителен директор на ZipRecruiter, в неотдавнашния доклад на компанията The Job Market Outlook.
Меките умения включват широк набор от способности. "Бих казал, че като цяло комуникацията е много високо в този списък, като се има предвид как хората работят в различни ситуации", казва Кристин Кели, главен маркетинг директор в CareerBuilder.
ZipRecruiter посочва някои от най-търсените меки умения в своята платформа. Ето кои са те, както и какъв е броят на работните места в сайта, изискващи умението за своите работници.
1. Комуникационни умения: изисквани за 6,1 милиона работни места
2. Обслужване на клиенти: умението е посочено в 5,5 милиона обяви
3. Планиране: присъства в 5 милиона обяви
4. Умения за добро разпределяне на работното времето: умението е посочено като задължително в 3,6 милиона обяви
5. Управление на проекти: 2,8 милиона са работните места, които искат това умение
6. Аналитично мислене: 2,7 милиона обяви изискват това
7. Способност за самостоятелна работа: за 2 милиона работни места това е задължително умение
8. Гъвкавост: Броят работни места,които искат това умение е 1,3 милиона
Що се отнася до умението комуникация, то се изисква най-вече заради дистанционната и хибридната работа, които разчитат в голяма степен на технологиите. "Как отговаряте на някой, който ви е изпратил имейл" има значение, смятат експерти.
Когато става въпрос за планиране и управление на времето, "без значение каква роля имате, ако не можете да организирате времето си", не можете да бъдете ефективни, казват кариерни експерти.
Когато пък става въпрос за гъвкавост, "хората наистина трябва да могат да реагират в ситуации, да се присъединят към Zoom срещи, да могат да управляват съобщенията си".
Включете тези меки си умения, като дадете конкретни примери за това как сте ги използвали в работата.
no-noi
на 08.08.2022 в 16:16:23 #5В българия е наи важно да си рода на директора или да си от партията дето е на влас, другите важни са да не може да мислиш и с радост да подписваш документи подадени от него в 5 без 10 в петък
linkaln
на 07.08.2022 в 22:05:57 #4Фоксит той проекта е като руския проект за световно господство винаги безаналогово и ***
foxit
на 07.08.2022 в 21:57:42 #3projekt ———————— А аз пък винаги на слепите наивници като теб, които или не виждат или не им е изгодно да виждат истината около себе си. Сметките, приятелю трябва да си ги правим всички именно защото същите тези боклуци изкарват пари на наш гръб, а на обикновения човек му се подхвърлят трохи колкото да не умре. Ако питам който и да е работник, приятелю, никой няма да ти каже това, което говориш ти! Това, което говоря аз е самата истина. Масово “бизнесът” мрази хората, които му изкарват милионите. Дотолкова, че постоянно го показват всеки месец чрез заплати и фишове. А това за джиповете си е самата истина. Самоволната цел на почти всички “бизесмени” е тази. А аз дали плащам повече, повярвай моите хора са само 3-ма, но работят при мен от повече от 20 години (можеш да прочетеш пак за текучеството). Лека вечер….
projekt
на 07.08.2022 в 20:06:17 #2Foxit ......... Винаги съм се удивлявал на хора като теб които говорят за алчния и безкрупулен български работодател. Постоянно някой прави сметки колко печели шефа му, каква кола кара и т.н. Ако питате който и да е работник ще ви каже че фирмата се крепи на него и ако не е той фирмата и шефа му ще фалира. ами стани ти един шеф, назначи работници, плащай заплати по 2-3000 евро, чисто, раздай служебни автомобили, телефони, безплатни почивки...... Така ще вземеш най добрите работници и ще изкарваш още повече пари и ще сменяш най новия джип всеки месец.
foxit
на 07.08.2022 в 15:12:03 #1Всичко това важи рдинствено на Запад, в нормалните държави. В родния Абсурдистан нещата стоят винаги различно. Така или иначе Ганчо бизесменът-работодател не мисли да ви плаща подобаващо (така или иначе целта му обикновено е поредният джип), нито пък държи на качеството на това, което предлага (само бройката е от значение). Затова и за наетите хора не е от голямо значение какво пише в CV-то им. Те така или иначе ще се сменят поне 100 пъти за няколко години. А накрая, когато се извъртят всички в една фирма, започват да се задържат само цигани. Описаното е в поне 70-80% от фирмите тук. А после така нареченият “бизнес” реве по телевизията, че нямало кадри. Реалността в Абсурдистан….