Ако искате да впечатлите британския милиардер и собственик на гиганта Virgin Group Ричард Брансън, е достатъчно да бъдете кратък и в същото време сладкодумен.

В публикация на официалния сайт на компанията си той посочва, че идеите, които е подкрепял и в които е инвестирал, са достатъчно кратки, за да се съберат на "гърба на плик за писмо".

По думите на Брансън основната грешка на хората, които представят свой проект, е че се повтарят. Британецът посочва, че често те представят възгледите си, след което ги повтарят още няколко пъти с различни думи.

"Ако искате да предадете правилно посланието си, бъдете кратък и ясен", казва Брансън.

"Когато сте готови с представянето на идеята си, спрете да говорите", допълва той.

Шефът на Virgin смята, че това правило се отнася за всеки един аспект от живота, независимо дали става въпрос в личен или в професионален план.

"Няма нищо по-лошо от това да стоиш до ентусиазиран събеседник, който непрестанно повтаря едно и също нещо", казва той.