Управлявате малка производствена компания, но с големи мечти и амбициозни цели.
Работите в сферата на услугите за много и различни клиенти.
Дистрибутор сте на стоки и имате динамичен поток от продукти и редица важни контрагенти.
Припознавате ли се в някой от тези профили? Независимо дали отговорът е "да" или "не", ако в бизнеса си имате процеси, с чието оптимизиране трудно се справяте, имаме нещо полезно за вас - ново ERP решение, разработено от българска ИТ компания - лидер на пазара у нас.
Какво е Enterpoint?
"Enterpoint e готово ERP решение, обхващащо всички ключови бизнес процеси - от поръчка до плащане. Продуктът е създаден на базата на 18 години опит в различни индустрии, много консултанти и десетки внедрявания на ERP системи", разказва Антоанета Зайкова, Managing ERP Consultant, Balkan Services.
Как компания, предлагаща години наред решения на утвърдени международни производители на софтуер, реши да създаде готов продукт?
"Експертите ни, които имат дългогодишен опит в оптимизирането на бизнес процесите на различни по мащаб и дейност компании, обединиха познанията си и дефинираха най-малкото общо кратно от всички внедрявания. Така създадоха базова функционалност, която всяка ERP система трябва да има и която обхваща необходимите ключови елементи", допълва тя и подчертава, че на практика няма бизнес, който да не преминава през стъпките, заложени в Enterpoint.
От Balkan Services разкриват, че продуктът съдържа в себе си най-добрите установени до момента практики. Експертите отбелязват още, че тази основа дава възможност на компаниите за много лесно надграждане на системата в зависимост от растящите нужди на бизнеса им.
Enterpoint е на пазара отскоро, но вече има своите първи клиенти. За радост на екипа всички те са доволни и впечатлени от улеснените процеси и интерфейс - без излишни полета и ненужни функции, но с възможност за ъпгрейд.
"Обратната връзка сочи, че потребителите свикват лесно със системата, бързо я припознават и работят успешно с нея", споделя Антоанета Зайкова.
Как Enterpoint е приложим в несравними наглед сектори?
Всяко производство е специфично само по себе си, но системата е конфигурирана така, че стартирайки с Enterpoint, всяка производствена компания много лесно може да я надгради спрямо нуждите си.
"Всичко това можем да го обезпечим, защото в основата на продукта стои една много добра ERP система, която позволява конфигуриране на сложни процеси", споделя експертът от Balkan Services.
Това, което отличава Enterpoint, е възможността за надграждане на сложните бизнес процеси - нещо особено важно за производствените компании.
Що се отнася до компаниите в областта на услугите и на дистрибуцията, тяхната работа е изцяло обезпечена с най-добрите практики, заложени в софтуера.
Ключовото предимство на Enterpoint
"Kлиентите ни получават много изчистени бизнес процеси. Получават продукт, в който не виждат купища ненужна информация, която няма да ползват. А опростено решение, което да пасне на бизнеса им", категорична е Антоанета Зайкова. Тя допълва, че Enterpoint e настроен така, че да води потребителите по правилния за всяка дейност процес, като не му позволява да прави грешни стъпки.
"В някои ERP софтуери, като отвориш екран и виждаш много полета - от тях 90% не ти трябват, но са там и пречат на работата ти. В Enterpoint нещата са изчистени интерфейсно и процесно, за да не се налага потребителят да въвежда нещо, което системата вече знае", дава детайли Зайкова.
Внедряване само за месец
Още един голям плюс е бързото внедряване на продукта. Стандартно едно ERP решение се внедрява между 6 и 12 месеца. За сравнение Enterpoint може да се внедри за един месец и да се започне работа с него.
Другият аспект в случая е, че компанията предоставя максимално бързо продукта в ръцете на клиента с неговите собствени данни. Така той може да започне работа и постепенно да осъзнае нуждата от надграждане, което е възможно за реализиране по всяко време, в зависимост от желанието и нуждите на компанията. И това може да се случи стъпка по стъпка във времето.
"Клиентът вижда системата пред себе си. На практика това е и оптималното решение, да започне да работи с готовите процеси, в които са заложени най-добрите практики, и докато усвоява функционалностите на ERP, клиентът много по-ясно осъзнава нуждите си. Това е едно от най-ключовите неща", коментират създателите на Enterpoint.
Крайните потребители на решението се обучават за работа с него паралелно с процеса по внедряване. Обученията следват план програма и се случват изцяло в унисон с готовността на конкретната фирма.
"Ако клиентът каже: аз имам нужда от повече време, искам да усетя системата, искам моите служители да работят по-дълго с нея, по-бавно се научават - ние можем да изчакаме и удължим периода на внедряването толкова, колкото е необходимо. Ние сме изключително гъвкави, нашата пътна карта, въпреки готовността и настройката ни, се променя според готовността на контрагента", разказват от Balkan Services и допълват, че за тях е важно служителите на техните клиенти да преминават през процеса плавно и без напрежение, за да могат да вършат качествено ежедневната си работа.
Консултантите на компанията са на линия за осъществяването на експертна поддръжка чрез разнообразие от комуникационни канали. Това позволява гъвкавост и дава сигурност за клиентите.
Ъпгрейд без лимити
Enterpoint позволява, от една страна, добавяне на нови функционалности на процеса, a от друга, ако компанията расте и увеличава екипа си, платформата може да поеме този ръст много лесно.
ERP решението е cloud-базирано. До него има достъп всеки оторизиран служител посредством иконка на екрана си. Не са необходими допълнителни сървъри или специфична ИТ инфраструктура.
Продуктът е разработен изцяло в унисон с българските счетоводни стандарти и законодателство.
В този контекст, Enterpoint може да улесни максимално работата на финансовия отдел. Всичко необходимо като параметри и данни е предварително заложено в системата. Така например едно месечно приключване, което с други системи е трудоемък, сложен и многостъпков процес, ангажиращ счетоводителите не рядко дни наред, с помощта на Enterpoint трае... едно кафе време.