Рекламната агенция NEXT-DC стана официален бизнес партньор на технологичния гигант Twitter. Това съобщиха за Money.bg от българската компания, която вече отговаря за комуникационните проекти на социалната мрежа за пазарите в Европа, Израел, Близкия Изток и Африка.
Началото на бизнеса
Рекламната агенция е създадена през 2010 година от Мария Тодорова, която преди това е дългогодишен творчески директор в Ogilvy Sofia. Първоначалният фокус на компанията е дигиталната реклама, като по-късно разширява портфолиото си до пълно комуникационно обслужване.
Сред клиентите на агенцията са MIRO, Twitter, Jack Daniels, Finlandia, 24 Kitchen, IQOS, A1. Вече и социалната мрежа Twitter.
През 2018 година NEXT-DC отваря офис в Лондон
По-късно именно изградените контакти в столицата на Великобритания помагат на агенцията да стигне до конкурс за обслужване на Twitter на редица пазари. От българската компания ни разказват, че в момента те са сред световните агенции, които работят по разлини и конкретни проекти за социалната мрежа.
Така NEXT-DC, заедно с партньорската си мрежа в България и Европа, създава и осъществява проект на Twitter за представянето на бранда на една от най-големите европейски технологични конференции Dmexco (Digital Marketing Expo & Conference) в германския град Кьолн.
Българската агенция е избрана да изготви представянето на Twitter и инсталацията за събитието.
Българскака компания създава голям интерактивен куб, наречен The conversation cube. От едната му страна посетителите виждат много туитове, които, замахвайки с ръка могат да групират по определени теми, а от другата страна на куба има вендинг машина с четири напитки, направени специално за събитието.
След туит от Dmexco посетителите получават една от тях. А другите две страни на куба служат за стаи за срещи на търговските екипи на Twitter с потенциални клиенти.
Днес от NEXT DC очакват следващите си големи проекти от Европа и САЩ, които със сигурност ще бъдат предизвикателство. Очакваме ги с нетърпение.