Unilever е успяла да спести 1 милиарда евро през първата половина на година, пише Bloomberg. Целта на компанията-производител на световни марки като Dove, Rexonna и сладоледите Magnum, цели да задели 6 милиарда евро до 2020 г. и да увеличи оперативния си марж до 20%.
За да я постигне, Unilever е намалила разходите си с 500 милиона евро, включително е започнала да плаща със 17% по-малко за реклама.
Друго перо, по което разходите са намалени, е полетите със самолетите. За първото полугодие пътуванията на служители са с 30% по-малко, а цената за всеки билет е намаляла с около 24%.
През второто тримесечие на годината приходите на компанията са се повишили с 3%. Обемите остават на постоянни нива, а повечето средства са заради увеличението на цените средно с 3%, обясняват от компанията.
"През втората половина на годината очакваме растежът да се забърза", каза главният изпълнителен директор Пол Полман.