Приложението за снимки и видео разговори Snapchat разширява бизнеса си, дебютирайки в Израел. Компанията купува стартъп, като чрез сделката ще направи първите си крачки на местния пазар за придобивания.
Сумата за споразумението с Cimagine Media все още не е напълно уточнена, но варира от 30 до 40 милиона долара, уточни агенция Reuters, цитирайки местния финансов ежедневник Calcalist.
Новото попълнение в бизнеса на Snapchat разработва технология за т.нар. обогатена реалност.
Това е услуга, която позволява на потребителите на практика да поставят мебели и уреди, които биха искали да закупят, в дома си, за да се уверят как ще изглеждат те в пространството.
Така само с едно натискане на бутона на мобилното устройство клиентите разбират виртуално дали покупката си заслужава и дали ще изглежда добре на фона на останалия интериор в домовете им.
Израелският стартъп ще се превърне в център за научноизследователска и развойна дейност на Snapchat в рамките на азиатската държава.
Очаква се фирмата да разшири работната си сила от досегашните 20 служители.
Коментар на израелското финансово издание Calcalist посочва, че не технологията е причина за придобиването, а вероятно висококвалифицираният екип е привлякъл Snapchat.
Представители на Cimagine, която е основана през 2012 година, обаче отказали да коментират сделката.